וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - אפואל ניקוסיה: גורש בשער, בן בסט צפוי לפתוח בחוד

8.8.2018 / 17:41

הרוש ימתין על הספסל (צדק: "הוא נתן לנו טיפים לגבי ניקוסיה") בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית (ה', 20:00, ספ'1). ברק בכר מחכה לאוהדים: "לא הגיוני שחצי אצטדיון יהיה ריק"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לאחר ההדחה ממוקדמות ליגת האלופות וחילופי השוערים בסגל, הפועל באר שבע תנסה מחר (חמישי, 20:00, ספורט1) לתת דחיפה מחודשת לקמפיין האירופי שלה באצטדיון טרנר, עם המשחק הראשון מבין שניים מול אפואל ניקוסיה בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. אריאל הרוש נרשם באופ"א על חשבונו של יאניס אנסטיס ויוכל להיות בסגל לראשונה מול אלופת קפריסין, נגדה שמר על רשת נקייה בסיבוב הראשון בעונה שעברה כשוער אנורתוזיס פמגוסטה, והפסיד 2:1 במשחק החוץ.

הרוש יישב על הספסל כשדודו גורש יעמוד בין הקורות, כשבהתקפה צפויים להמשיך הקפטן מאור מליקסון, אנתוני וואקמה שקיבל הצעה מטרבזונספור הטורקית ועדן בן בסט, שמועדף על פני בן שהר.

הרכב משוער: דודו גורש, בן ביטון, לואי טהא, שיר צדק, אורן ביטון, ג'ון אוגו, דן איינבינדר, חנן ממן, מאור מליקסון, אנתוני וואקמה, עדן בן בסט.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
הפועל באר שבע: מיהאי קורהוט צפוי להמריא לקפריסין בתוך 48 שעות
דויד סולארי: "אפואל תצטרך לעצור את וואקמה, בן בסט ומליקסון"
התרחקה מחזרה לאצטדיון טרנר: דינמו זאגרב ניצחה 0:2 את אסטנה

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
ברק בכר/קובי אליהו

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר: "החשיבות של המשחק ברורה לכולם, אנחנו לא חושבים על זה שנודח. רק על איך להביא את הדברים הטובים מהמשחק הקודם גם למשחק הזה ורק בזה אנחנו עוסקים עכשיו. הבאנו את אריאל הרוש והוא יהיה עם דודו גורש, גם יאניס בסגל וזה המצב. יש לנו משחק מחר, אתם מתעסקים בדברים שלא צריך להתעסק בהם. המשחק מחר יותר חשוב כרגע ממצב השוערים שלנו. אנחנו משחקים נגד מועדון מפואר, שמשתתף במפעלים הגדולים של אירופה, עם שחקנים מנוסים וסגל רחב. אנחנו מעדיפים להסתכל ולהיות מוכנים לדברים החזקים של היריב, אבל גם להתעסק בעצמנו. המטרה שלנו כרגע היא לעלות לשלב הבתים של הליגה האירופית. אנחנו לא רוצים לחשוב יותר קדימה מעבר למשחק מחר. ננסה לשחזר את המחצית הראשונה מהמשחק מול זאגרב. נקווה לעשות משחק טוב, שום דבר מעבר".

בכר נשאל על מצב הפציעות של קבוצתו ואמר: "אני חושב שיש מגמה טובה מבחינת פציעות, קבהא חוזר, בן ביטון חוזר, גם חאתם עבד אלחמיד מתחיל לחזור. זה מעודד וזה טוב. אנחנו מחזירים את השקט למועדון ומרגיש מגמה טובה". על הקהל: "אני לא יודע אם מחצית מהאצטדיון לא יהיה מלא, זה לא נשמע לי הגיוני. אני מאמין שהאצטדיון יהיה כמעט מלא. בשבוע שעבר הרגשנו שהאצטדיון היה מלא כי הקהל תמך ונשמח מאוד שיתמוך בנו גם מחר. אני בטוח שהוא יעשה את זה".

בלם באר שבע שיר צדק: "בהפועל באר שבע יש משחק הגנה ולא רק הגנה, זו עבודה קבוצתית. לגבי השוער, נעזור לכל שוער חדש. גיא חיימוב חבר טוב ואנחנו מאחלים לו המון בהצלחה. הרוש נתן לנו טיפים לקראת אפואל ניקוסיה".

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע: וואקמה צפוי להיפגש עם ראשי המועדון בנוגע להצעה מטורקיה

לכתבה המלאה
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע עם שיר צדק. קובי אליהו
בכר וצדק/קובי אליהו

אפואל ניקוסיה מגיעה בתקופה לחוצה מאוד, אחרי ההדחה המביכה בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות בידי סודובה הליטאית וההפסד המשפיל 2:0 באסטוניה לפלורה טאלין. אלופת קפריסין עלתה בזכות ה-0:5 הביתי, אך הלחץ על המאמן ברונו בלטזאר גבר והפסד חוץ שלישי ברציפות עלול להתסיס עוד יותר את האווירה. הקפריסאים בונים על ההיסטוריה שלהם בישראל, שכוללת 0:1 על מכבי תל אביב ב-2005/06 ועוד תיקו מאופס מול הצהובים ב-2013/14.

הברזילאי קרלאו, שהיה מועמד למכבי תל אביב בעונות האחרונות, יחזור להרכב וינסה לייצב את ההגנה של אפואל, שנראתה רע בשני משחקי החוץ הקודמים. מקריס עשוי לפתוח לצדו במרכז ההגנה ואמיליו אנסואה הספרדי שחזר לסגל עשוי להיות המגן השמאלי. הירדני מוסא אל טעמארי הגיע לישראל ועשוי לשחק.

המאמן בלטזאר אמר במסיבת העיתונאים: "הייתי מאוכזב מהגישה של השחקנים בטאלין, אבל מחר זה משחק שונה, אנחנו רוצים לעבור שלב ואני בטוחה שהתגובה של השחקנים תהיה טובה. אני לא חושש מהמחויבות של השחקנים שלי. אני יודע שבאר שבע היא אלופת ישראל בשנים האחרונות, עם אותו מאמן ואותם שחקנים שיש להם איכויות אישיות. אנחנו מודעים גם לנקודות התורפה של באר שבע".

הרכב משוער: בוי ווטרמן, ניקולאס יואנו, יורגוס מרקיס, קרלאו, אמיליו אנסואה, נונו מוראיס, יורגוס אפרם, לוקאס סוזה, גיאס זהיד, רולאנד סולואי, דלאטורה.

אריאל הרוש שוער הפועל באר שבע. קובי אליהו
אריאל הרוש באימון/קובי אליהו
אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע עם ג'ון אוגו, מאמן הכושר דרור שמשון. קובי אליהו
וואקמה ואוגו/קובי אליהו
בן ביטון שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
בן ביטון וחבריו רצים באימון/קובי אליהו
אריאל הרוש שוער הפועל באר שבע. קובי אליהו
אריאל הרוש באימון/קובי אליהו
אריאל הרוש שוער הפועל באר שבע. קובי אליהו
אריאל הרוש באימון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully