וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד סולארי: "אפואל תצטרך לעצור את וואקמה, בן בסט ומליקסון"

אקס עירוני קרית שמונה ניתח את ההתמודדות בין אלופת קפריסין להפועל באר שבע והחמיא לברק בכר: "מאמן ואדם נפלא. כל מה שהוא השיג מגיע לו". לחץ עצום בקבוצה הקפריסאית

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

"הפועל באר שבע היא קבוצה הרבה יותר חזקה מסודובה ופלורה טאלין. בימים האחרונים נשמעה ביקורת חריפה על המאמן ברונו בלתזאר ועל השחקנים שלו. ביום חמישי הם יצטרכו לתת תשובה".

"אני חושב ששתי הקבוצות ברמה דומה. תהיה התמודדות צמודה ולדעתי אין כל פייבוריטית". אקס עירוני קרית שמונה, דויד סולארי, שמשחק היום בפראלימני הקפריסאית, נקרא לדגל על ידי התקשורת המקומות כדי לנתח את הפועל באר שבע לקראת צמד המשחקים בינה לבין אפואל ניקוסיה במוקדמות הליגה האירופית.

"מליקסון, וואקמה ובן בסט הם השחקנים הכי איכותיים של הפועל באר שבע בחלק הקדמי ואפואל תצטרך לתת להם תשומת לב מיוחדת. וואקמה ומליקסון מסוכנים במיוחד. באר שבע אוהבת להחזיק בכדור ולשלוט בו. היא קבוצה אגרסיבית, אבל יש לה נקודות חולשה בהגנה, למרות בלם מצוין כמו שיר צדק.

סולארי הספיק לשחק תחת ברק בכר והוא אמר: "ברק מאמן נהדר ואדם נפלא. הוא עושה עבודה טובה מאוד וטביעת האצבע שלו ניכרת. התמזל מזלי לעבוד איתו והוא מאוד עזר לי להתקדם. אני מאוד שמח שהוא מצליח ואני מאחל לו להמשיך כך - זה מגיע לו".

עוד בנושא:

אריאל הרוש בסגל לאפואל, אנסטיס ייגרע מהרשימות לאירופה
הליגה האירופית: הפועל באר שבע עשויה לפגוש את דינמו זאגרב שוב
גיא חיימוב עזב את הפועל באר שבע וחתם במכבי חיפה

דויד סולארי שחקן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
"טביעת האצבע של בכר ניכרת". סולארי/מגד גוזני

באפואל ניקוסיה קיים לחץ עצום לקראת המשחקים נגד הפועל באר שבע, כאשר הדחה מאירופה עלולה לעלות למאמן ברונו בלתזאר במשרתו. בקפריסין כתבו הבוקר: "הפועל באר שבע היה משוכה הרבה יותר גבוהה מסודובה ופלורה טאלין. בלתזאר והשחקנים שלו ספגו ביקורת נוקבת בימים האחרונים וביום חמישי הם יהיו חייבים לספק תשובה".

הפורטוגלי עדיין מתלבט בנוגע לכמה עמדות, כשעיקר הדאגה - בדיוק כמו בהפועל באר שבע - נובעת ממשחק ההגנה של הקבוצה. יוהאן טבארס שיחק בשני ההפסדים המביכים לפלורה טאלין וסודובה ויכול להיות שהוא יירד לספסל. קרלאו אמור להיות כשיר אחרי פציעה קלה וגם פרקסיטליס וורוס מתדפק על דלת ההרכב. שניים מתוך השלושה האלו יפתחו בטרנר.

בניקוסיה מאוד מקווים שאמיליו אנסואה יהיה כשיר ויוכל לפתוח בעמדת המגן הימני - זאת אחרי הבולגרי הוותיק ז'יבקו מילאנוב הציג יכולת לא טובה בארבעת המשחקים של אפואל באירופה עד כה. אנסואה בן ה-28 - פעם חלוץ מאוד מבטיח בנבחרות הצעירות של ספרד והיום מגן ימני - הוא שחקן מפתח באלופת קפריסין והשבוע חזר לאימונים מלאים אחרי פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully