וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: הרוש יהיה בסגל לניקוסיה, אנסטיס ייגרע מהרשימות לאירופה

6.8.2018 / 21:27

הרכש החדש נכלל בתוכניות המקצועית לצמד המשחקים מול היריבה הקפריסאית. במקביל, נמשכות השיחות הקדחתניות במטרה להשתחרר מהשוער היווני בתוך שבוע. גם גיא מלמד לא ברשימות והחלוץ מעוניין לעזוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל באר שבע תגרע מחר (שלישי) את השוער היווני יאניס אנסטיס מהרשימות לליגה האירופאית. בשורות האלופה יכולים לרשום שני שחקנים נוספים למשחק מול אפואל ניקוסיה ביום חמישי וכעת נודע כי נתקבלה ההחלטה לרשום את שוער הרכש החדש אריאל הרוש ואת עמית קרן כשוער שלישי (לצד דודו גורש) ולהשאיר מחוץ לרשימות את יאניס אנסטיס. במקביל, האדומים ממשיכים בשיחות קדחתניות עם השוער היווני בנוגע לתנאי שחרורו מן המועדון וההערכה היא כי עד לשבוע הבא יושג סיכום על עזיבתו.

בנוסף, בהפועל באר שבע לא כללו ברשימות את החלוץ גיא מלמד ואם לא יהיה שינוי בנושא עד יום רביעי הוא לא יוכל לשחק בצמד המשחקים מול הקבוצה הקפרסאית. מלמד עצמו מעוניין לשחק העונה במועדון אחר וכעת הוא יגביר את מאמציו לצאת להשאלה או להימכר למועדון אחר. החלוץ מבוקש במכבי פתח תקוה ובמכבי נתניה. מי שעוד לא נכללים ברשימות הם שחקני ההגנה הפצועים חאתם עבד אלחמיד ודור אלו. מנגד, מרואן קבהא שלא נכלל ברשימות למשחקים מול דינמו זאגרב הקרואטית נרשם למשחקים מול אפואל ניקוסיה ועומד לרשותו של ברק בכר. גם וובה בראון שביקש לעזוב את הפועל באר שבע וקיבל אור ירוק לכך מן המאמן נמצא ברשימות וייתכן שיהיה חלק מן הסגל בשני האתגרים המצפים לאלופה במסגרת האירופית.

עוד בנושא
הפועל באר שבע: השוער אריאל הרוש חתם על חוזה לשנתיים
מכבי חיפה: השוער גיא חיימוב חתם לשנתיים במועדון
בית"ר ירושלים: אלי טביב מושך זמן עם התשובות לבקרת התקציבים

שוער אנורתוזיס פמגוסטה אריאל הרוש. אתר רשמי אנורתוזיס פמגוסטה, אתר רשמי
ייתן פייט לגורש על האפודה. אריאל הרוש/אתר רשמי, אתר רשמי אנורתוזיס פמגוסטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully