וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: השוער אריאל הרוש חתם על חוזה לשנתיים

6.8.2018 / 17:10

חתם רשמית על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת ויתחרה עם דודו גורש על אפודת השוער הראשון: "שמח לחזור לישראל ושמח לא פחות ללבוש את המדים של ב"ש, בטוח שנמשיך להגשים חלומות". על מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

להפועל באר שבע יש שוער חדש: אריאל הרוש חתם היום (שני) באלופה על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. הוא מגיע כמחליפו של יאניס אנסטיס היווני, שבקבוצה מנסים להתיר את חוזהו. צפוי להתחרות על אפודת השוער עם דודו גורש.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של אריאל הרוש להפועל באר שבע

אריאל הרוש שוער הפועל באר שבע. אתר הפועל באר שבע, אתר רשמי
חוזר לליגת העל. אריאל הרוש/אתר רשמי, אתר הפועל באר שבע

"אני שמח לחזור לישראל ושמח לא פחות ללבוש את המדים של הפועל באר שבע", אמר הרוש "המועדון עשה שידרוג משמעותי מאוד בשנים האחרונות, ואני בטוח שעם הקהל, האיצטדיון המדהים והשחקנים שיש כאן נצליח להמשיך בהישגים ולהגשים חלומות. מבחינתי חשוב מאוד לעבוד קשה, להשקיע הכל ולהחזיר על המגרש. מחכה כבר לאימון הראשון לפגוש את החברים לקבוצה".

בקבוצה המתינו לשחרורו של גיא חיימוב, שחתם היום במכבי חיפה, על מנת להחתים את הרוש באופן רשמי. הרוש יירשם לסגל באר שבע כבר למשחקים הקרובים במוקדמות הליגה האירופית נגד אפואל ניקוסיה, למרות שנכון לעכשיו הנטייה היא לפתוח עם דודו גורש במשחק הראשון, שייערך ביום חמישי הקרוב.

הרוש רשם 36 הופעות בעונה הראשונה שלו מחוץ לישראל וחזר לשער הנבחרת בזכות היכולת הטובה בקפריסין, שם שמר ב-15 משחקים על רשת נקייה וסייע לאנורתוזיס להשיג את המקום השלישי והכרטיס למוקדמות הליגה האירופית. השוער גדל בבית"ר ירושלים, עמה זכה בדאבל ב-2007/08 ובגביע עונה לאחר מכן. הוא עזב את קבוצת נעוריו ב-2014, שיחק עונה אחת במכבי נתניה ולאחר מכן עוד שנתיים בהפועל תל אביב, עמה ירד ללאומית.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
הפועל באר שבע: אריאל הרוש יירשם לקראת אפואל ניקוסיה בליגה האירופית
נשיא המדינה העניק את "מגן הכבוד" להפועל באר שבע. ברקת: "הכדורגל הוא גשר בין תרבויות ודתות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully