וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרחקה מחזרה לאצטדיון טרנר: דינמו זאגרב ניצחה 0:2 את אסטנה

אלופת קרואטיה השיגה ניצחון חוץ חשוב שקירב אותה מאוד לשלב לפלייאוף. בודימיר (39) ואולמו (84) כבשו. אם תודח, אסטנה תפגוש את באר שבע או אפואל ניקוסיה בפלייאוף הליגה האירופית

אחרי שהביסה את הפועל באר שבע בסיבוב המוקדמות השני, דינמו זאגרב המשיכה ביכולת הטובה שלה וגברה הערב (שלישי) 0:2 על אסטנה הקזחית בחוץ. אלופת קרואטיה עשתה צעד גדול בדרך לשלב הפלייאוף, בו אם תעפיל תפגוש את יאנג בויז השוויצרית. היא תימנע, ככל הנראה, ממפגש חוזר אפשרי עם הפועל באר שבע, שכן המנצחת בהתמודדות של אלופת ישראל נגד אפואל ניקוסיה בליגה האירופית תפגוש את המפסידה. לאחר תוצאת המשחק הראשון, סביר להניח שזאת תהיה אלופת קזחסטן.

דני אולמו הנהדר מצא את מריו בודימיר (39) והחלוץ הקרואטי העלה את האורחים ליתרון עם שער חוץ יקר. במחצית השנייה אסטנה ניסתה להשוות בכל מחיר, וזה עלה לה ביוקר: דני אולמו קינח הופעה מצוינת עם שער מרשים מחוץ לרחבה (84) והעניק לקבוצתו נצחון 0:2 שמספק לאלופת קרואטיה מקדמה מרשימה לקראת משחק הגומלין בשבוע הבא. המפסידה בהתמודדות תפגוש כאמור את המנצחת במפגש בין הפועל באר שבע לאפואל ניקוסיה בליגה האירופית.

המשחק המרכזי של הערב נערך בליסבון שם בנפיקה ניצחה 0:1 את פנרבחצ'ה בקרב ענקיות. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה אבל פרנקו צ'רבי כבש בבעיטה שטוחה בדקה ה-69 והפך את בנפיקה לקבוצת הבית היחידה שמנצחת במשחקי הערב במוקדמות האלופות.

משחק מסקרן מאוד נערך בליאז' שם סטנדרד המקומית חילצה 2:2 דרמטי מאייאקס החזקה. ההולנדים פתחו הרבה יותר טוב ועלו ליתרון מוקדם משער של הונטלאר שקיבל בישול נהדר מטאדיץ' ונגח פנימה (19). טאדיץ' בעצמו הכפיל את היתרון של האורחים בבעיטה שטוחה מרחוק בדקה ה-34. אולם, הבלגים לא התייאשו ומהאדי קרסלה צימק (67) עם שער יפהפה במבצע אישי ועמוק בתוספת הזמן אמונד השווה בפנדל אחרי ספק הכשלה על מוסא דג'נפו.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
דויד סולארי: "אפואל תצטרך לעצור את וואקמה, בן בסט ומליקסון"
גיא חיימוב: "חוויתי בבאר שבע שמחות ואכזבות. כבוד להשתייך למכבי חיפה"

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע חונק את שחקן דינמו זאגרב. ברני ארדוב
השחזור מתרחק. דינמו זאגרב בטרנר/ברני ארדוב

* מאלמו אלופת שבדיה סיימה ב-1:1 ביתי מול וידאוטאון ההונגרית. אנדראס כריסטנסן העלה את השבדים ליתרון (62), אבל לויק נגו כבש שער חוץ יקר מפז במהלך אישי מבריק כעבור תשע דקות. קבוצת חוץ נוספות שהשיגה 1:1 טוב מבחינתה היא דינמו קייב אצל סלביה פראג. בנג'מין ורביץ' כבש לאורחים בדקה ה-82, הושבאוור השווה בפנדל עמוק בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully