וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: וואקמה צפוי להיפגש עם ראשי המועדון בנוגע להצעה מטורקיה

8.8.2018 / 16:58

נציגי השחקן קיבלו את ההצעה הרשמית מטרבזונספור ויעבירו אותה לראשי האלופה, כשהיא כוללת חוזה לשלוש שנים ושיפור ניכר בשכר. אם יעזוב, באר שבע תפנה שוב לשרצקי בנוגע להאסלביינק

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אנתוני וואקמה צפוי להיפגש היום (רביעי) עם ראשי הפועל באר שבע בנוגע להצעה מטרבזונספור הטורקית. כידוע, הבוקר דווח בטורקיה שקבוצת הצמרת מעוניינת בשחקנה הניגרי של הפועל באר שבע, אך לוואלה! ספורט נודע שהערב צפויה התפתחות בנושא בדמות פגישה או לכל הפחות שיחה טלפונית בין נציגי וואקמה בעסקה מול הטורקים לבין ראשי הפועל באר שבע.

לפי גורמים המעורים בפרטים, בפגישה תוצג לראשי האלופה הישראלית לראשונה הצעה רשמית מהטורקים. לפי גורם בכדורגל הטורקי, בטרבזונספור יציעו מיליון יורו להפועל באר שבע, בעוד השחקן עצמו קיבל הצעה לחוזה לשלוש שנים שמוערך בכעשרות אחוזים יותר ממה שהוא מרוויח כיום בבאר שבע.

לא בטוח שבבאר שבע יסכימו לשחרר את וואקמה במיליון יורו, אך השחקן, כך מעיד אותו גורם לפי שיחה שלו עם ראשי הקבוצה הטורקית, הביע רצון עז לעבור לשם. "לפי מה שהטורקים מבינים וואקמה נחוש לעבור", הסביר אותו גורם. "הוא מקבל הצעה לשדרוג כספי משמעותי. קשה לראות את באר שבע משדרגת אותו לשכר כזה". הטורקים עצמם מעוניינים שוואקמה ימריא לחתום מיד לאחר המשחק מחר של באר שבע נגד אפואל ניקוסיה.

בבאר שבע קיבלו מסרים לגבי ההתעניינות מהטורקים בימים האחרונים, ובכל מקרה מבינים שהסיכוי שוואקמה יעזוב הופך לממשי. אם זה אכן יקרה, בקבוצה יפנו שוב לבעלים של עירוני קרית שמונה, איזי שרצקי, בניסיון לצרף את נייג'ל האסלביינק. לוואלה! ספורט נודע כי לפני כמה ימים נשאל שרצקי שוב על ידי ראשי האלופה האם ניתן לעשות עסקה בנוגע להולנדי, אך הוא סירב. עזיבה של וואקמה תביא לפנייה מחודשת והגברת המאמצים לשכנוע שרצקי להסכים ולמכור את הכוכב שלו.

עוד בנושא:

דויד סולארי: "אפואל תצטרך לעצור את וואקמה, בן בסט ומליקסון"
גיא חיימוב: "חוויתי בבאר שבע שמחות ואכזבות. כבוד להשתייך למכבי חיפה"
גורם במכבי תל אביב: "ביכולת כזו לא נעפיל לליגה האירופית ולא נזכה באליפות"
סאגת השוערים בחיפה: חיימוב יגיע לכפר גלים, לויטה עשוי לעזוב לצמיתות

אנתוני וואקמה הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בדרך לטורקיה? וואקמה/ברני ארדוב

על פי הדיווחים בטורקיה הבוקר, הצוות המקצועי של טרבזונספור המליץ על כוכב הפועל באר שבע בן ה-29, על רקע רצון הקבוצה להתחזק בשחקן התקפה נוסף, בין היתר בשל גילם המתקדם ומצבם הפיזי של בוראק ילמאז (23 שערים בעונה שעברה) והודו רודאייגה בני ה-33.

לאחר מספר שנים ברומניה, וואקמה הגיע ארצה בקיץ 2013, כשחתם בהפועל רעננה. שנתיים טובות סידרו לו חוזה בהפועל באר שבע, שם הפך לאחד השחקנים הטובים והדומיננטיים בליגה. עם האדומים זכה בשלוש אליפויות רצופות, אך המשך דרכו במועדון שוב עמדה תחת סימן שאלה במהלך הקיץ הנוכחי, לאחר שדרש שדרוג בחוזהו.

(עדכון ראשון: 8:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully