וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מיהאי קורהוט צפוי להמריא לקפריסין בתוך 48 שעות

8.8.2018 / 13:18

המגן ההונגרי מחכה לטיוטת חוזה חדשה ולאחריה צפוי להמריא לפמגוסטה כדי להתרשם מאנורתוזיס ולשוחח עם רוני לוי פנים אל פנים. ויטור עשוי להסכים להמשיך את הקפאתו עד שחרור אנסטיס

קובי אליהו

מגן הפועל באר שבע מיהאי קורהוט צפוי לטוס לקפריסין תוך 48 שעות על מנת לדון עם אנורתוזיס פמגוטה על האפשרות שיצטרף לשורותיה. ביממה האחרונה חלה התקדמות משמעותית במשא ומתן בין הצדדים והמגן מחכה כעת לקבל טיוטת הסכם חדשה, לאחריה ימריא לקפריסין כדי להיפגש עם המאמן רוני לוי פנים אל פנים ועם הנהלת המועדון, לפני שיקבל החלטה סופית.

"מיהאי ככל הנראה יטוס עד יום שישי לקפריסין", אישרו בסביבתו, "הוא ייסע כדי להתרשם מהמועדון ולחתום אם הדברים יסתדרו כפי שהוא רוצה". בבאר שבע ישאילו את המגן ומעוניינים מאוד לסגור את העסקה, לאחר שההונגרי התבשר שהוא לא בתוכניות המקצועיות של האלופה הישראלית.

כזכור, מיגל ויטור סיכם עם ראשי המועדון על הפשרה מהקפאתו באופן מיידי לאחר שקורהוט יעזוב. הבלם בפורטוגלי הסכים להיכנס להקפאה בהתניה שזו תהיה קשורה בעזיבת המגן, וכשזה יקרה יופשר ללא קשר לצורך כזה או אחר של הקבוצה בהחתמת זר נוסף. עם זאת, לוואלה! ספורט נודע שבסביבת הבלם לא פוסלים את הסכמתו להמתין עד אשר יאניס אנסטיס ישוחרר אם יתבקש לכך. בבאר שבע עוד לא החליטו אם לבקש זאת מוויטור ואם יעשו כך הוא עשוי להסכים, בידיעה שבמועדון כבר קיבלו החלטה עקרונית לשחרר את השוער היווני המאכזב.

עוד בנושא:

בטורקיה טוענים: טרבזונספור מנהלת מגעים בנוגע לאנתוני וואקמה
דויד סולארי: "אפואל תצטרך לעצור את וואקמה, בן בסט ומליקסון"

מיהאי קורהוט שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
הסוף קרב. קורהוט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully