וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: חנה קנייזבה מיננקו עלתה לגמר בקפיצה משולשת

הישראלית סיימה את המוקדמות במקום השני הכללי עם תוצאה של 14.41 מ'. מיננקו: "החום היה בלתי נסבל ותקלה טכנית הוציאה קופצות רבות מריכוז". תחרות הגמר תתקיים בברלין ביום שישי (21:00)

חנה קנייזבה מיננקו קופצת משולשת ישראלית. GettyImages
עלתה לגמר. חנה קנייזבה מיננקו/GettyImages

חנה קנייזבה מיננקו עלתה היום (רביעי) לגמר אליפות אירופה בקפיצה משולשת. זאת לאחר שקפצה למרחק של 14.41 מ' במוקדמות, תוצאה שהקנתה לה מקום בגמר שייערך בברלין ביום שישי הקרוב (21:00). מיננקו סיימה את המוקדמות במקום השני הכללי. הרף התחתון שהקנה את הכרטיס לגמר נקבע על 14.05 מטרים. מיננקו קבעה תוצאה של 13.91 מ' בניסיון הראשון שלה, פסלה בניסיון השלישי ובקפיצה השלישית קבעה כאמור את התוצאה הנדרשת והעפילה לשלב הסופי של התחרות. אגב, התחרות הופסקה למשך דקות ארוכות זמן קצר לאחר שהחלה בשל תקלה טכנית שנתגלתה על ידי המארגנים בבור הקפיצות. לאחר דקות ארוכות של המתנה מותחת התקלה תוקנה והקופצות שבו להתחרות.

בסיום התחרות סיכמה מיננקו: "זו הייתה ללא ספק תחרות המוקדמות הכי קשה שלי. החום היה בלתי נסבל, התקלה הטכנית שעיכבה את הקפיצה הוציאה הרבה קופצות מהריכוז, וידעתי שבקפיצה השלישית אני חייבת לקפוץ לתוצאה שתעלה אותי אוטומטית לגמר. המתח גדול ודרושים עצבים חזקים, אבל אני ורנו (המאמן) ידענו שאני יכולה ויודעת לעשות את זה. אני שמחה שקבעתי את תוצאת השנה שלי עכשיו ומקווה כמובן לשפר אותה בגמר".

אליפיות אירפה מאירות פנים לחנה קנייזבה מיננקו. באליפות היבשת באולם 2016 שנערכה בפראג זכתה הישראלית במדליית ארד עם תוצאה של 14.49 מ'. באליפות שנערכה ברוטרדם בהולנד שנה לאחר מכן זכתה קנייזבה מיננקו במדליית כסף עם תוצאה של 15.51 מ'.

עוד בנושא
שייט: גיל כהן ונועה לסרי קבעו את הקריטריון למשחקים האולימפיים
אליפות אירופה באתלטיקה: גירמה אמרה סיים במקום ה-25 בריצת 10,000
סייקלינג אקדמי חתמה על הסכם עם קבוצת אופניים צרפתית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully