וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה באתלטיקה: גירמה אמרה סיים במקום ה-25 בריצת 10,000

7.8.2018 / 23:08

הרץ הישראלי התקשה וסיים את ריצת ה-10,000 מטר בזמן 30:11.91 דקות ובמקום ה-25 מתוך 27 שסיימו את הריצה, ממנה פרשו שניים מהמועמדים למדליות. אמרה: "החום השפיע עליי מאוד. נתתי את כל מה שיש לי, אבל נחנקתי"

גירמה אמרה, מקדימה, איימרו עלמיה אחריו. טיבור יגר,
"נחנקתי". אמרה/טיבור יגר

הרץ הישראלי גירמה אמרה סיים היום (שלישי) במקום ה-25 (מתוך 27 רצים) את ריצת ה-10,000 מטר באליפות אירופה באתלטיקה שנערכת בברלין עם זמן של עם 30:11.91 דקות. רבים מהרצים התלוננו על החום במהלך הריצה באצטדיון בבירת גרמניה, שממנה פרשו חמישה רצים.

גירמה אמרה, מהפועל אורן השרון, החל את הריצה מאחור, אולם ככל שהריצה התפתחה והיה ברור שכל שנותר לו הוא להיאבק על סיום הריצה ומיקום סביר, אמרה הלך ונחלש. בין הפורשים מהריצה היום גם שניים שהיו מועמדים למדליה: הטורקים אראס קאיה ופולאט אריקאן, כמו גם הרץ המקומי ריצ'ארד רינגר שניצח בגביע אירופה ב-10,000 מ'.

בסיום אמרה סיכם את הריצה המאכזבת שלו ואמר: "הקצב בפתיחה היה טוב, כפי שתכננו עם המאמנים אמרה וזוהר זימרו, אבל החום בהמשך השפיע עליי מאוד ולא שרדתי אותו. נתתי את כל מה שיש לי, אבל נחנקתי. בארץ היה חם יותר ולכן שאני מאוכזב. עבדתי קשה, ציפיתי לתוצאה טובה בהרבה, אבל זה לא קרה ואני מאוד מאוכזב מההופעה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully