וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: גיל כהן ונועה לסרי קבעו את הקריטריון למשחקים האולימפיים

שייטות 470 הבטיחו את הכרטיס של ישראל למשחקי טוקיו 2020. זאת בעקבות ערעור שהגישו על פסילה באליפות העולם. יו"ר האיגוד גילי אמיר: "עכשיו נוכל להיערך היטב לאולימפיאדה"

יח"צ - חד פעמי

שייטות ה-470 גיל כהן ונועה לסרי הבטיחו לפנות בוקר את הכרטיס של ישראל להשתתפות במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. זאת בעקבות החלטות של וועדת השיפוט של אליפות העולם הנערכת בימים אלו בדנמרק. ועדת השיפוט דנה עד 3 לפנות בוקר בערעורים של שייטות, שהתלוננו על עבירות שייט שנערכו במסגרת השיוט השביעי והאחרון לפני שיוט המדליות.

כהן ולסרי נפסלו בשיוט השביעי של אליפות העולם בטענה לזינוק מוקדם שהוריד אותם למקום ה-12 בדירוג הכללי והרחיק אותן מהשגת הקריטריון למשחקים האולימפיים - התברגות בין שמונה המדינות הראשונות באליפות העולם. השתיים הגישו אמש ערעור על פסילת השיוט שלהן אבל ברגע האחרון משכו אותו והמתינו להחלטות וועדת השיפוט שדנה בערעורים של צוותים אחרים שלהבנתן יכלו להשפיע על המיקום הסופי שלהן.

גיל כהן ונועה לסרי, שייטות,. איגוד השייט,
לא יהיו בשיוט המדליות, אך הקריטריון האולימפי נקבע. כהן ולסרי/איגוד השייט

הדיונים של וועדת השיפוט, נמשכו באופן חריג, עד 02:00 לפנות בוקר, ובעקבות כך עלו כהן ולסרי למקום ה-11 הכללי (שמנע מהן את ההשתתפות בשיוט המדליות) אך הבטיח להן את העמידה בקריטריון האולימפית להשתתפות שייטות 470 מישראל במשחקים האולימפיים.

יו"ר איגוד השייט גילי אמיר אמר: "אני מברך את גיל כהן ונועה לסרי שהשיגו את הקווטה להשתתפות שייטות מישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו. מדובר בהישג חשוב המבטיח את הייצוג של צוות ישראלי בטוקיו 2020 בדגם ה-470 לנשים. העובדה שהבטחנו את הכרטיס האולימפי כעת, שנתיים לפני תחילת המשחקים האולימפיים, תאפשר לנו להיערך היטב. מבחינתנו מדובר בהישג חשוב אך זו רק תחילת הדרך".

מאור עבו ויואב רוז סיימו בשיוט זה במקום ה-23 ותפסו את המקום ה-30 בכללי. ניתאי חסון וטל הררי סיימו את השיוט האחרון במקום ה-19 והתברגו במקום ה-31 בסיכום הכללי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully