וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייקלינג אקדמי חתמה על הסכם עם קבוצת אופניים צרפתית

7.8.2018 / 19:50

קבוצת הרכיבה הישראלית הכריזה על המהלכים המעשיים הראשונים במטרתה הגדולה הבאה: השתתפות בטור דה פראנס. במסגרת ההסכם, קבוצת קוטס דה ארמור תהפוך לחממת טיפוח לרוכבים ישראלים

נועה ארנון

קבוצת הרכיבה הישראלית סייקלינג אקדמי הכריזה הערב (שלישי) על המהלכים המעשיים הראשונים במטרתה הגדולה הבאה: השתתפות בטור דה פראנס. הקבוצה הישראלית הודיעה שחתמה על הסכם שיתוף פעולה יוצא דופן עם קבוצת האופניים הצרפתית הצעירה קוטס דה ארמור. במסגרת ההסכם, תהפוך הקבוצה הצרפתית לחממה של אקדמי לטיפוח הדור החדש של רוכבים ישראלים ובראשם הרוכבים בקבוצת העתודה של אקדמי.

במסגרת ההסכם, רוכבים ישראלים צעירים בעתודה יצטרפו לקבוצה הצרפתית, יתגוררו בצרפת, ויתחרו עם הקבוצה הצרפתית בתחרויות בצרפת. הצוות המקצועי של אקדמי ילווה את התכנית המשותפת שנועדה להאיץ את התפתחות כשרונות האופניים הבולטים בישראל.

ההסכם עם הקבוצה הצרפתית הוא חלק ממהלך רחב של אקדמי לעלות מדרגה ולהגשים את מטרתה הגדולה החדשה להשתתף בטור דה פראנס בתוך שנתיים לאחר שעשתה היסטוריה ונטלה חלק השנה בג'ירו ד'איטליה שהוזנק בישראל. לקידום מטרה זו, מנהלת אקדמי בימים אלה מו"מ לצירוף רוכב צרפתי בולט לקבוצה המקצוענית הבוגרת.

לפני ימים ספורים צירפה אקדמי רוכב צרפתי מוכשר בשם קלמנט קאריסיי שיתחיל להתחרות בשורותיה כבר השבוע כדי לבחון את יכולותיו ולשקול להחתימו על חוזה מקצועני בעונה הבאה. הבעלים שותף של אקדמי סילבן אדמס: "אני נרגש מהשותפות שלנו עם הקבוצה הצרפתית. המהלך יחשוף את הרוכבים הצעירים שלנו למסורת האופניים הצרפתית ויאיץ את התפתחותם בדרך למקצוענות. זה מהלך חשוב בדרך להגשמת מטרתנו לעשות היסטוריה ולהתחרות טור דה פראנס".

סילבן אדאמס. ג'ירו ד'איטליה, קובי אליהו
"מהלך חשוב". סילבן אדאמס/קובי אליהו, ג'ירו ד'איטליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully