וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוגבה לחבריו: "אני נואש לעבור לברצלונה, אין לי יותר אשליות בקשר למוריניו"

בבריטניה דווח כי קשר מנצ'סטר יונייטד סיפר לחבריו בשדים האדומים כי הוא מעוניין לעזוב לבארסה ואף סיכם בה את תנאיו האישיים (18 מיליון יורו לעונה). באולד טראפורד מתעקשים כי פוגבה לא יימכר

עריכת וידאו: מתן חדד

"אני נואש לעבור לברצלונה", כך על פי הדיווחים באנגליה אמר פול פוגבה לחבריו למנצ'סטר יונייטד. בנוסף דווח כי הצרפתי הגיע לסיכום על תנאיו האישיים בשורות ברצלונה ואמור להרוויח במקרה שהמעבר ייצא לפועל סכום של 18 מיליון יורו בשנה לתקופה של חמש שנים. עם זאת, מנצ'סטר יונייטד מתעקשת בשלב זה כי הקשר שהגיע מיובנטוס לפני שנתיים ונמצא תחת חוזה, לא למכירה.

רצונו של פול פוגבה לעבור לברצלונה גבר לאחר שבארסה צירפה לשורותיה את ארתורו וידאל הצ'יליאני עימו שיתף פעולה הצרפתי בקישור של יובנטוס. במקביל, אמר פוגבה לחבריו כי אין לו יותר אשליות על כך שמנג'ר השדים האדומים ז'וזה מוריניו ישפר את יחסו אליו.

עם זאת, נראה שבמנצ'סטר יונייטד מעדיפים בשלב זה להשאיר את פוגבה באולד טראפורד וההערכות שזה אכן הכיוון המסתמן גברו לאחר השדים האדומים דחו הצעה שהניחה לפתחם ברצלונה בתחילת השבוע לפיה הצרפתי יגיע לקטלוניה תמורת סכום של כ-50 מיליון יורו בתוספת ג'רי מינה ואנדרה גומש.

גם סוכנו הפעלתן של פול פוגבה, מינו ראיולה, סרב לפזר את הערפל סביב הנושא ואמר: "אני בחיים לא אתייחס בתקשורת לכל מה שקשור לפול פוגבה. תפנו בבקשה למנצ'סטר יונייטד.

עוד בנושא
ריאל מדריד "זועמת" על מודריץ' וסוכניו, וכבר הכינה ארבע אלטרנטיבות
המעבר של פול פוגבה עשוי ליצור אפקט דומינו דרמטי
ג'ורדי קרויף יוצג ברביעי כמנג'ר צ'ונגצ'ינג ליפאן: "יעזור לנו לצמוח"

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
בקרוב יתקבלו התשובות. פוגבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully