וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב: אוראל דגני ייעדר כחודש בגלל פציעה בקרסול

הבלם יחמיץ את משחק גביע הטוטו (21:00, ספורט 5 לייב) ולא יוכל לשחק גם בשני מחזורי הליגה הראשונים. דמארי יפתח לראשונה, זיקרי במקום ספורי המורחק. הבראן ייבחן באשדוד, קרע ברצועה לרובין

קובי אליהו

מ.ס. אשדוד

הקבוצה של בובי מילבסקי נותרה היחידה שלא כבשה בגביע הטוטו, והערב (רביעי, 21:00, ספורט 5 לייב) היא תנסה לעשות את זה נגד הפועל תל אביב. מי שלא יוכל ליטול חלק במשחק הוא הקשר רן רובין, שהצטרף בשבוע שעבר, נפצע באחד האימונים והתגלה כי קרע את הרצועה הצולבת. רובן ינותח בחודש הבא ולאחר מכן יחל בהליך השיקום הארוך. שחקן הכנף הצרפתי רומן הבראן סיכם בקבוצה, אך ישותף כנבחן בינתיים. "הגענו לחלק השלישי והאחרון בהכנה לליגה, ובניגוד למשחק האחרון מול מכבי פתח תקוה, הפעם אשתמש בשחקנים החזקים ביותר שיעמדו לרשותי", אמר המאמן המקדוני לקראת המשחק. "אנחנו בשלבים הסופיים של גיבוש הסגל, כאשר בלם וחלוץ יגיעו בוודאות ובקרוב נקבל חזרה גם את תום מונד וגדי קינדה. מה שייתן לנו קבוצה מאוזנת".

הרכב משוער: יואב ג'רפי, יצחק אספה, עמית ביטון, בן אל אדרי, קרלו ברוצ'יץ', לאונרד אווסו, יובל יעקובוביץ', דן ביטון, פיליפ קנז'ביץ', בנצי מושל, דודו ביטון.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
הפועל תל אביב הודיעה לאדווינאס גירדבאיניס לחפש קבוצה חדשה
אחמד עאבד: "צריך לשאול את שרצקי למה רק עכשיו הגעתי לקבוצה גדולה"

רומן הבראן נבחן מ.ס. אשדוד (במרכז), מאחוריו לאונרד אווסו. לירון מולדובן
כבר סיכם את תנאיו. רומן הבראן, מאחוריו לאונרד אווסו/לירון מולדובן

הפועל תל אביב

מוליכת בית ב' של גביע הטוטו תסיים את השתתפותה במפעל עם המשחק הרביעי והאחרון, כאשר ניצחון עשוי להבטיח לה את המקום הראשון והכרטיס לחצי הגמר. רמזי ספורי המורחק יחסר לקובי רפואה, כשבמקומו יחזור להרכב רועי זיקרי. עומר דמארי יקבל לראשונה את המקום ב-11 ויאפשר מנוחה לפייסל מוליץ', כשגם שי אליאס הצעיר צפוי לפתוח על חשבון רוג'ר הברזילאי. אריק ינקו ואוראל דגני הפצועים ייעדרו אף הם, כאשר אצל הבלם מדובר בפציעה קצת יותר משמעותית בקרסול והוא ייעדר כחודש מהמגרשים. המשמעות: דגני יחמיץ גם את שני מחזורי הפתיחה בליגת העל.

עבור קובי רפואה זוהי בעיה רצינית, לאחר שרק אתמול הודיע המאמן לבלם הליטאי אדווינאס גירדבאיניס, כי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה. ובין הצדדים כבר מתקיים משא ומתן על פיצוי כספי. יתרה מכך, גירדבאיניס היה צפוי להרוויח סכום של 60 אלף דולר, שהוא נמוך מאוד לזר. כרגע, בהפועל מחפשים תחליף לבלם ואף רפואה עצמו סיפר אתמול כי יש לליטאי כבר מחליף. הבעיה לפחות כרגע היא תקציבית ולא ברור אם למועדון ישנו תקציב מספיק גבוה כדי להוסיף בלם ברמה גבוהה שיחפה על חסרונו של דגני לפחות בתקופה הקרובה.

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', עידן כהן, אדי גוטליב, רז שלמה, מרווין פרסמן, שי אליאס, ניר לקס, אמיר עגייב, רועי זיקרי, אחמד עאבד, עומר דמארי.

עוד באותו נושא

בובי מילבסקי הודיע למאוריסיו: רשאי לחפש קבוצה חדשה

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב אוארל דגני. אדריאן הרבשטיין
לא יוכל לפתוח את העונה בליגה. אוראל דגני/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully