וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הודיעה לאדווינאס גירדבאיניס לחפש קבוצה חדשה

פחות מחודש אחרי שהחליט להחתים אותו, קובי רפואה זימן את הליטאי לשיחה ובישר לו שהוא לא בתכניות. גירדבאיניס שוויתר על חוזה בפולין כדי להגיע לישראל, ינהל מו"מ על גובה הפיצוי

אתר רשמי

מאמן הפועל תל אביב, קובי רפואה, הודיע לבלם הליטאי, אדבינאס גירדבאיניס, כי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה אחרת. גירדבאיניס שחתם בקבוצה לפני פחות מחודש, מאוד הופתע מתוכן השיחה עם המאמן שהיה זה שהחליט לצרפו אחרי שצפה בו.

לליטאי בן ה-25 היה חוזה לעונה נוספת בפיאסט גליביצה הפולנית, אבל כשהפועל תל אביב הגישה לו הצעה, הוא התייעץ עם אמיליוס זובאס, שמע ממנו דברים טובים וסיכם עם פיאסט על התרת חוזהו כדי לעזוב לישראל.

גירדבאיניס שחתם על חוזה מאוד נמוך במונחים של ליגת העל, היה מיועד למלא תפקיד של בלם שלישי, אבל רפואה התאכזב מהיכולת שלו במשחקי גביע הטוטו נגד הפועל רעננה ומכבי פתח תקוה - בהם מילא את מקומו של אוראל דגני הפצוע. כעת מתכוון המאמן לצרף בלם זר מחליף אחר.

גירדבאיניס חתם בהפועל תל אביב לעונה אחת ובין הצדדים צפוי להיפתח מו"מ על גובה הפיצוי שהוא יקבל מהאדומים. יחד עם זאת, הבלם אמר לסוכנו הליטאי שהוא נחוש לנסות להרשים באימונים ולהוכיח שיש לו מקום בסגל של האדומים.

"זה ממש מפתיע", אמר אחד השחקנים, "הוא אומנם קיבל קצת הזדמנויות, אבל זה לא מספיק זמן. בטח כשמדובר בזר שצריך להתאקלם, בטח כשמדובר בשחקן שלא אמור להיות שחקן הרכב".

עוד בנושא:

אורחים לרגע: חזרה לזרים שביקרו פה לתקופה קצרה
ביוון נלהבים מהחתימה של נאתכו באולימפיאקוס
ברקת הציעה למכבי פתח תקוה לרכוש את גיא מלמד

אדווינאס גירדבאיניס הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
פחות מחודש אחרי ה-welcome/אתר רשמי, הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully