וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הראש של נאתכו עובד כמו מחשב, הוא ירים את אולימפיאקוס"

ביוון נלהבים מהחתימה של הקשר: "השחקן שהמאמן ביקש, הוא היה המוח של צסק"א מוסקבה". נאתכו ירוויח שכר בסיס של 900 אלף יורו לעונה: "הוא לא חיפש משכורת עתק, אלא אתגר חדש"

עריכת וידאו: מתן חדד

ביברס נאתכו ירוויח שכר של 900 אלף יורו לעונה, בחוזה לשנתיים בקבוצתו החדשה אולימפיאקוס. הוא יוכל להגיע לשכר של 1.5 מיליון יורו לעונה עם בונוסים שמנים במיוחד על הופעות והישגים, אבל נראה שבסופו של דבר השכר השנתי שלו יהיה יותר איפשהו בין שכר הבסיס (900 אלף) לסכום המקסימלי אותו יוכל לקבל (1.5 מיליון).

הקבוצה היוונית בחנה את המועמדות שלו במשך זמן רב, אבל במועדון ידעו שהוא הרוויח בצסק"א מוסקבה 2 מיליון יורו לעונה ושהוא מחזיק בהצעות של למעלה ממיליון יורו מרוסיה. לכן לא מעט אנשים ביוון הופתעו אתמול כשהקשר הישראלי בכל זאת חתם באולימפיאקוס, תוך ויתור על שכר גבוה בהרבה במקום אחר. היוונים מיהרו לרשום את נאתכו באופ"א, אבל הוא כנראה לא ישותף במשחק הראשון נגד לוצרן במוקדמות הליגה האירופית בעוד יומיים.

"נאתכו לא חיפש משכורת עתק, הוא רצה אתגר חדש", טענו הבוקר ב"ספורט 24" והסבירו את הבחירה שלו בקבוצה מפיראוס, "הקשר איתו נוצר כבר לפני זמן רב והוא הציב את אולימפיאקוס גבוה בהעדפות שלו. אחרי התלבטויות ארוכות הוא לבסוף עלה על מטוס לאתונה".

עוד בנושא:

"ואז נאתכו הסתובב וגילה שהוא נעלם בשלג"
עומרי בן הרוש חתם בלוקרן הבלגית לשלוש שנים
דיווח: מונס דאבור עשוי לעבור לקריסטל פאלאס

ביברס נאתכו שחקן אולימפיאקוס. אתר אולימפיאקוס, אתר רשמי
ביוון רבים הופתעו. נאתכו/אתר רשמי, אתר אולימפיאקוס

ביוון סיפרו הבוקר שמאמן אולימפיאקוס, פדרו מרטינס, ביקש מההנהלה לצרף שחקן טכני עם ניסיון. "נאתכו מתאים למרטינס כמו כפפה ליד ובניגוד לכמה החתמות אחרות בקיץ, הוא שחקן שירים את הרמה של אולימפיאקוס", הוסיפו ב"ספורט 24", "הראש שלו עובד כמו מחשב, הוא היה המוח של צסק"א מוסקבה".

ב"קונטרה" כתבו: "נאתכו הוא מה שמרטינס חיפש למרכז המגרש והוא ישפר את החלק הזה של הקבוצה. הוא יעביר את המסירה הראשונה, ינהל את המשחק, יוודא שאין פערים בין השחקנים. עכשיו אולימפיאקוס צריכה את השחקן שיקבל ממנו את הכדור ויעשה את ההבדל מלפנים".

העיתונאי סטברוס יורגאקופולוס כתב: "נאתכו הוא כדורגלן נהדר, שועל נבון שעושה בדיוק את מה שהוא צריך לעשות. הוא לא משחקני הקישור ש'ינשכו' את היריבים שלהם, אלא המוח של הקבוצה, מי שקובע את הקצב. הוא לא מבריק במשחק שלו, אבל הוא כדורגלן קבוצתי מאוד. לא מאוד מהיר ברגליים, אבל כן מהיר מחשבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully