וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד עאבד: "צריך לשאול את שרצקי למה רק עכשיו הגעתי לקבוצה גדולה"

קשר הפועל תל אביב חגג שער בכורה במדים האדומים: "כיף להבקיע מול הקהל הזה, בקרית שמונה לא היה לי דבר כזה". שביעות רצון מהיכולת: "אם נשחק כך בליגה, נפתיע הרבה יריבות"

אחמד עאבד שחקן הפועל תל אביב מול ז'והאן מרסיאל שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
מודע לציפיות. עאבד/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב היו מרוצים מהיכולת במחצית הראשונה ב-1:1 נגד מכבי פתח תקוה אתמול (ראשון) בגביע הטוטו. קובי רפואה החמיא לשחקנים על רוח הלחימה שלהם ואחד מהם אמר: "אם זו היכולת שנראה בליגה, נצליח להפתיע הרבה קבוצות העונה". למרות שביעות הרצון מההופעות עד כה, רפואה ממשיך לחפש שחקן זר נוסף למרכז הקישור, אבל בגלל מגבלות התקציב מתקשה למצוא שחקן איכותי.

עוד בנושא:

קובי רפואה: "שלושה משחקים בשבוע זה לא אידיאלי"
רמזי ספורי: "שמח לחזור הביתה. זה המקום בו אני צריך לשחק"
העברות קיץ 2018 בליגת העל: כל העדכונים

אחמד עאבד שהגיע לפני כמה שבועות מגירסונספור הטורקית, השתלב מצוין ואתמול גם כבש שער בכורה במדים האדומים. אחרי המשחק הוא אמר: "כיף מאוד לכבוש, בטח מול קהל כזה. בקרית שמונה לא היה לי את הדבר הזה. היינו טובים במחצית הראשונה, אבל מה שחשוב הוא שבניגוד למשחק נגד הפועל רעננה, הפעם נראינו כמו קבוצה".

עאבד נשאל על כך שהגיע רק עכשיו לקבוצה גדולה והשיב: "למה זה ככה? צריך לשאול את איזי שרצקי שרצה עליי יותר מדי כסף. אני מודע לציפיות ממני, אבל בשביל לעמוד בציפיות צריך לעבוד קשה. אני רוצה שנהיה כמה שיותר למעלה בליגה. זה נותן גב וביטחון שהמאמן מאמין בך, אני שמח שאנחנו סוף סוף עובדים ביחד, אבל מה שחשוב זה איך שהקבוצה נראית. אנחנו עובדים כיחידה אחת, מתחברים לאט לאט ונמשיך לעבוד קשה. ככה ניכנס לליגה".

הקשר גם סיפר לראשונה מדוע עזב את טורקיה: "הקבוצה נכנסה לבעיה כלכלית בגלל שהלירה הטורקית נפלה ממש חזק והקבוצה הודיעה לי שהיא לא יכולה לעמוד בחוזה שלי. עכשיו אני נמצא בהפועל תל אביב, וכל כולי כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully