וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "זה לא אידיאלי לשחק שלוש פעמים בשבעה ימים"

מאמן הפועל תל אביב ניסה להסביר את הירידה ביכולת במחצית השנייה ב-1:1 מול מכבי פתח תקוה: "שיחקנו פחות טוב, אבל נראינו כמו קבוצה". אלישע לוי: "אין לי ספק שגידי קאניוק יחזור לעצמו"

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב/ברני ארדוב

הפועל תל אביב ומכבי פתח תקוה נפרדו הערב (ראשון) ב-1:1 במסגרת המחזור השלישי בבית ב' של גביע הטוטו. מנור סולומון העלה את המלאבסים ליתרון בדקה ה-13, אחמד עאבד איזן בדקה ה-29 ובמחצית השנייה קיבלנו בעיקר משחק אלים. רמזי ספורי הורחק אצל האדומים בדקה ה-64, רומאריו פירס ספג שני צהובים בחצי דקה והורחק כעבור שתי דקות. בדקה ה-85 הורחק גם גל שיש.

מאמן מכבי פתח תקוה אלישע לוי: "אני חושב שבמחצית הראשונה היינו הרבה יותר דינמיים, ניסינו להבקיע ולנצח. במחצית השנייה התפתח סוג של משחק שלא מתאים לנו. אהבתי את המחצית השנייה, ידענו גם במינוס שני שחקנים לשחק רגוע יותר ולהניע את הכדור. לא סיכנו את השער, אבל אני חושב שהתוצאה שיקפה את המשחק". על קאניוק: "אין לי ספק שהוא יחזור להיות אותו גידי קאניוק, הוא שחקן מצוין ויוסיף לנו בכל הקשור להנעת כדור. יש לנו זמן וסבלנות בשבילו. אני בטח שכשיחזור יוסי ויהיה לנו אותו, יהיה לנו הרבה עומק. יש לנו צעירים נהדרים בשילוב של כמה ותיקים טובים".

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה: "לפני הכול אני רוצה להשתתף בצערו של זאב גרינברג, שאביו נפטר. במחצית הראשונה פתחנו לא טוב, אבל אז שלטנו והגענו להמון מצבים. במחצית השנייה העייפות נכנסה לתמונה. זה לא אידיאלי לשחק שלושה משחקים בשבעה ימים, בטח בשלב זה של העונה. הסגלים לא גדולים וצריך לרוץ וזה קשה. המחצית השנייה הייתה פחות טובה, אבל נראינו כמו קבוצה, נמשיך להשתפר וממשיכים הלאה. אני תמיד רגוע על הקווים, אתם אומרים שאני עצבני. צריך אולי לעבוד על משהו. אני גאה מאוד בשחקנים שלי, לשחק שלושה משחקים בשבוע זה לא קל"

עוד בנושא:
הפועל תל אביב ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-1:1, שלושה מורחקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully