וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ארגנטינה הזמני רומז: "ניתן לליאו מסי את הכבוד שמגיע לו"

הפרעוש ממשיך לשמור על עמימות בנוגע להמשך דרכו בנבחרת, אולם ליאונל סקאלוני כבר מתכנן כיצד להשתמש בו: "הדבר הכי חשוב הוא שירגיש שכולנו מעריכים אותו. זה היחס שמגיע לו לקבל"

עריכת וידאו: מתן חדד

ליאונל מסי גזר על עצמו שתיקה מאז המונדיאל, ובתקשורת הארגנטינאית ממשיכים לתהות האם הוא מתכוון להמשיך ללבוש את מדי האלביסלסטה או להודיע על פרישה מהמדים הלאומיים. אמש (שני) סיפק המאמן הזמני של הנבחרת ליאונל סקאלוני רמז לכך שמסי מתכנן להישאר, כביכול.

"אני מכיר את מסי היטב ולא דואג מכך שעוד לא דיברתי איתו אישית. בכל מקרה, אנחנו צריכים להתייחס אליו בצורה שהוא יידע בבירור שנותנים לו את מלוא ההערכה והכבוד שמגיעים לו. צריך לתת לו את היחס שמגיע לו", אמר סקאלוני, שידריך את ארגנטינה בשני משחקי ידידות בחודש הבא מול גואטמלה וקולומביה.

כך או כך, מסי לא אמור להיכלל בסגל לצמד המשחקים, וכמובן שגם לא חאבייר מסצ'ראנו ולוקאס ביגליה שהודיעו על פרישה מהנבחרת מיד אחרי ההפסד לצרפת בשמינית גמר המונדיאל.

"עדיין לא גיבשנו את הסגל, אפילו לא אחוז אחד ממנו", סיפר סקאלוני. "בכל מקרה, אני לא חושב שזה זמן טוב לזמן את ליאו מסי לסגל. בשלב מאוחר יותר נדע מה התוכניות שלו".

סקאלוני מונה בשבוע שעבר למאמן הזמני של ארגנטינה יחד עם פאבלו איימאר, והשניים יעמדו על הקווים במשחקים מול גואטמלה וקולומביה ב-7 וב-12 בספטמבר (בהתאמה). במקביל, מחפשת ההתאחדות הארגנטינאית מאמן קבע שיחליף את חורחה סמפאולי, שפוטר.

עוד בנושא

ארתורו וידאל הוא רכש פנומנלי עבור ברצלונה: מיכאל יוכין מנתח
ברצלונה הציעה ליונייטד: גומש, מינה וכסף תמורת פול פוגבה
לופטגי מתעקש: "מודריץ' וקובאצ'יץ' יהיו שמחים בריאל העונה"

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי מאוכזב. רויטרס
הפרישה תידחה? מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully