וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 45: השוער עיסאם אל חדארי הודיע על פרישה מנבחרת מצרים

מי שהפך הקיץ לשחקן הכי מבוגר בתולדות המונדיאל החליט לסיים את הקריירה הבינלאומית. אל חדארי: "זה הזמן המתאים לתלות את הכפפות. בזכותי שמה של מצרים הוזכר במקומות רבים בעולם"

עריכת וידאו: מתן חדד

השוער הוותיק של נבחרת מצרים עיסאם אל חדארי הודיע אמש (שני) על פרישה מהנבחרת. אל חדארי הפך לפני כחודש לשחקן הוותיק ביותר שהשתתף במשחק במונדיאל. זאת לאחר שהגן על שער נבחרת מצרים במפגש נגד סעודיה בשלב הבתים כשהוא בן 45 ו-161 ימים. אל חדארי עצר פנדל במהלך המשחק אך ספג בדקה ה-95 ומצרים ירדה מן המגרש מנוצחת (2:1). הודעת הפרישה של אל חדארי שמה קץ לקריירה בינלאומית שנמשכה למעלה מ-22 שנה.

בהודעת הפרישה מהנבחרת כתב השוער: "היום, 22 שנה, ארבעה חודשים ו-12 ימים, אחרי הבכורה שלי במדי נבחרת מצרים זה הזמן המתאים לתלות את הכפפות. אלוהים עזר לי להגשים את כל מה שקיוותי להשיג כדי לגרום שמחה לעם המצרי".

"אני מאוד גאה במה שהשגתי ב-159 ההופעות שלי בנבחרת. זכיתי באליפויות אפריקה, וגם זכיתי במדליית הזהב במשחקי עמי ערב ב-2007. אבל הרגע הכי חשוב היה ההופעה שלי במונדיאל ברוסיה במשחק השלישי של שלב הבתים. בכך עזרתי לכך ששמה של מצרים יוזכר במקומות רבים ברחבי העולם. אני מודה לאל על כל הסיוע שהוא העניק לי ומבקש ממנו ללוות אותי גם בהמשך דרכי".

אל חדארי עדיין לא פורש בשלב זה ממשחק ברמת המועדונים וצפוי לשחק בעונה הקרובה בקבוצת איסמעילי מן הליגה המצרית.

עוד בנושא
טיבו קורטואה מחרים את צ'לסי, מנסה לקדם את מעברו לריאל מדריד
15 שנה למשחק ששינה את חייו של כריסטיאנו רונאלדו
הפועל באר שבע, הגרסה הקפריסאית: פתיחת העונה של אפואל ניקוסיה

שוער נבחרת מצרים עיסאם אל-חדארי. רויטרס
סוף עידן במצרים. עיסאם אל חדארי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully