וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיבו קורטואה מחרים את צ'לסי, מנסה לקדם את מעברו לריאל מדריד

השוער לא הופיע למגן הקהילה ולאחר מכן החרים גם את האימון, בלי לספק הסברים לראשי המועדון. בספרד טוענים: עשוי להשלים את מעברו בשעות הקרובות. המועמדים להחליפו: באטלנד וסרחיו ריקו

עריכת וידאו: מתן חדד

על פי "מארקה", טיבו קורטואה עשוי להפוך לשחקן ריאל מדריד "תוך מספר שעות". בתקשורת הבריטית מדווחים הערב (שני) ששוערה של צ'לסי החליט להפעיל לחץ על ראשי המועדון והחרים את האימון הערב, לאחר שגם לא הופיע למשחק מגן הקהילה מול מנצ'סטר סיטי אמש. שוער נבחרת בלגיה כבר בישר למאמנו החדש מאוריציו סארי על רצונו לעזוב, ועושה רושם שלבלוז לא תהיה ברירה אלא להיענות לדרישותיו. אמש אמר המנג'ר שהוא לא רוצה בקבוצה "שחקנים בלי מוטיבציה", ואם שחקן רוצה לעזוב, "ייתכן שיימכר".

על פי הדיווח, סארי רצה להיפגש עם קורטואה פנים אל פנים, אך השוער שחוזהו יסתיים בקיץ הבא לא הופיע למגן הקהילה בלי להודיע על כך. לאחר מכן אמור היה להופיע לאימון הערב של צ'לסי, בנוסף לשחקני הנבחרות האחרים ששבו מהמונדיאל, אך שוב נעדר. ריאל מדריד כבר הציעה עבורו 35 מיליון ליש"ט בשבוע שעבר.

חלון ההעברות בספרד יינעל בסוף החודש, אולם באנגליה הוא ייסגר ביום חמישי אחר הצהריים, כך שצ'לסי תצטרך למצוא מחליף במהירות. המועמדים הבולטים, כך על פי "טלגרף", הם ג'ק באטלנד מסטוק סיטי, וסרחיו ריקו מסביליה. הראשון מעוניין במעבר לבלוז, אך קבוצתו עשויה לדרוש עבורו 30 מיליון ליש"ט, ואולי אפילו יותר.

שחקן נבחרת בלגיה טיבו קורטואה חוגג. רויטרס
בקרוב במדריד? קורטואה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully