וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' מתכוון לעלות בהרכב התקפי גם מול פיוניק: "דורש דריכות מהשחקנים"

6.8.2018 / 20:37

אלירן עטר, ארון שוניפלד ווידאר קיארטנסון שפתחו יחד בשבוע שעבר בסרביה, צפויים להיות ב-11 גם בארמניה בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית (שלישי, 19:00, ספורט 1). האצטדיון בירבאן צפוי להיות מלא ב-14.500 צופים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב השלימה את ההכנות לקראת המשחק מחר (שלישי, 19:00, ספורט 1) מול פיוניק ירבאן הארמנית בסיבוב השלישי המוקדם של הליגה האירופית. הצהובים יתארחו בארמניה חמישה ימים בלבד לאחר שהתגברו על רדניצ'קי בסיבוב המוקדמות הקודם. האצטדיון בירבאן צפוי להיות מלא ב-14.500 צופים נלהבים מאחר שפיוניק היא הקבוצה המקומית הראשונה שמעפילה לסיבוב המוקדמות השלישי. המאמן ולאדן איביץ' לא צפוי לבצע שינויים בהרכב ההתקפי שפתח בסרביה כשאלירן עטר, ארון שוינפלד ווידאר קיארטנסון צפויים להיות ב-11. דור מיכה ודור פרץ ימשיכו לקבל קרדיט בקישור הצהוב.


עוד בנושא
הגרלת הליגה האירופית: מכבי תל אביב נגד רייקה או סרפסבורג
הגרלת הליגה האירופית: הפועל באר שבע עשויה לפגוש את דינמו זאגרב שוב
הגרלת הליגה האירופית: הפועל חיפה נגד קופנהגן או צסק"א סופיה

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
"הגענו כדי לנצח". איביץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

איביץ' אמר הערב במסיבת עיתונאים שנערכה בירבאן: "מיד בסיום השלב הקודם התחלנו בהכנות למשחק, היה לנו מספר ימים להתכונן. יש לנו את המידע הנחוץ עליהם."

המאמן הסרבי המשיך ואמר: "אני חושב שפיוניק קבוצה חזקה, יש להם קבוצת שחקנים שעובדת חזק בכל משחק ונלחמת על הכדור. באופן כללי זה מה שראיתי מהם במשחקים האחרונים. אני חושב שמדובר בקבוצה ברמה טובה, יש לא מעט שחקנים איכותיים ועלינו לשים לב אליהם. ניצחון זה משהו שיספק אותנו ולשם כך הגענו, כדי לנצח במשחק. אני דורש מהשחקנים להיות דרוכים לקראת המשחק כדי להשיג את המטרה".

החלוץ ארון שוינפלד הוסיף: "מדובר בקבוצה פיזית וחזקה, שלוחצת ונלחמת ברוב שלבי המשחק, עלינו להיות מוכנים לכך. "המטרה הראשונה שלנו זה לנצח בהתמודדות נגד פיוניק. כמועדון, אחת המטרות העיקריות שלנו זה להגיע לשלב הבתים ומשם לנסות להגיע הכי רחוק שאפשר. אנחנו מוכנים לקרב, אתגר גדול לפנינו".

ההרכב המשוער של מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, איתן טיבי, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט, דור פרץ, דור מיכה, אייל גולסה, ארון שוינפלד, אלירן עטר, וידאר קיארטנסון

עוד באותו נושא

מאמן פיוניק: "מכבי תל אביב גדולה מאיתנו, אבל הולך לנו טוב, ננסה להגיע לבתים"

לכתבה המלאה
אלירן עטר, שחקן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ימשיך את הכושר הטוב שלו גם בארמניה? אלירן עטר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מנגד, גם בשורות הקבוצה הארמנית השלימו את ההכנות למשחק. המאמן הרוסי אנדריי טלאלייב אמר בהתייחס למכבי תל אביב: "מכבי תל אביב היא קבוצה מפותחת הן ברמת השחקנים הבודדים והן ברמת הקבוצה. יש להם גם ניסיון עצום בגביעי אירופה וזה עוד לפני שדיברנו על התקציב. יש להם יתרון גם בעמדת המאמן. אני אמנם לא מכיר את איביץ' אישית אך יש לנו מכרים משותפים. הוא עשה עבודה טובה ביוון ועכשיו ממשיך אותה במכבי. אבל אנחנו לא פוחדים מאף אחד". הקשר פטרוס אבטישיאן שספג כרטיס אדום במשחק הקודם מול טובול הקזחית ייעדר.

הרכב משוער של פיוניק ירבאן: אנדראה דראגויביץ', סרוב גריגוריאן, אליק ארקילאן, רוסלן קוריאן, מקסים טרושביץ', דניס ווינוב, ויאצ'סלב דמיטרייב, ואחגן חרפטיאן, דידייה קאדיו, רומיאן חובספיאן, מקסים ז'סטוקוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully