וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן פיוניק: "מכבי תל אביב גדולה מאיתנו, אבל הולך לנו טוב, ננסה להגיע לבתים"

אנדריי טלאלייב מתכונן למפגש מול הצהובים במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית: "למכבי תל אביב יש מאמן שעשה עבודה טובה ביוון, אבל אנחנו לא מתכוונים לעצור"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אנשי מכבי תל אביב ייתכן וכבר חושבים על הגרלת הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית, אך כדי להעפיל לשלב הסופי של המוקדמות על החבורה של ולאדן איביץ' להתגבר על מכשול בדמות מפגש כפול עם פיוניק ירבאן. הקבוצה הארמנית הצנועה עברה בדרך לסיבוב המוקדמות השלישי את ורדאר המקדונית ואת טובול הקזחית, מה שמקנה למועדון רוח גבית לקראת המפגש מול הצהובים שייערך כבר ביום שלישי הקרוב.

את הקבוצה הארמנית מאמן אנדריי טלאלייב הרוסי בן ה-45. עד להצטרפותו לפיוניק אימן טלאלייב במשך שנתיים את טמבוב בליגת המשנה ברוסיה. לקראת המפגש מול מכבי תל אביב אמר המאמן: "המאמן של מכבי, איביץ', עשה עבודה יפה מאוד ביוון. מאמנים סרבים צעירים תמיד נמצאים על הכוונת של הקבוצות הבכירות באירופה. מצפה לנו יריבה חזקה מאיתנו, גם מבחינת הדירוג שלה וגם מבחינת העלות של השחקנים שלה. במטרות שהציבו בפניי עם ההגעה שלי לקבוצה אמרו לי שהשאיפה היא לעלות לשלב הבתים של הליגה האירופית רק בעונה הבאה. אבל אנחנו ננסה לעשות את זה השנה. הולך לנו טוב. אנחנו לא מתכוונים לעצור".

עוד בנושא
במכבי תל אביב מתריעים: "איביץ' צריך לטפל בבעיה שהיתה לקרויף"
ליגת אירופית: מכבי תל אביב עלתה לסיבוב המוקדמות השלישי, תפגוש את פיוניק

אנדריי טלאלייב, מאמן פיוניק ירבאן. GettyImages
בפסגת הקריירה שלו. טלאלייב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully