וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 6.8: קובאציץ' יחרים את אימוני ריאל מדריד, צ'לסי רוצה את נביל פקיר

בספרד מדווחים כי הקרואטי יזם את הצעד כדי לקדם את העברתו המיידית למועדון אחר. גם מודריץ' רוצה לעזוב, אבל "ידבר עם ריאל". מנצ'סטר יונייטד דחתה הצעה של ברצלונה על פול פוגבה

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* מלבורן ויקטורי האוסטרלית הודיעה על החתמתו של קשר נבחרת יפן קייסוקה הונדה (32), שחתם אחרי עונה בפאצ'וקה המקסיקנית.

* ארתורו וידאל חתם רשמית בברצלונה והוצג בקבוצה: "אני מצפה בקוצר רוח להתחיל להתאמן עם חבריי החדשים, וללבוש את החולצה הכל כך מפורסמת, ולהתחיל לעשות פה דברים חשובים. זה חלום. אני כאן כדי לזכות בכל התארים האפשריים, ונרגש מאוד לשחק לצד מסי, סוארס וסרג'יו בוסקטס...".

* גם הווידאל שעזב, אלש וידאל, הוצג בקבוצתו החדשה - סביליה, בה חתם עד 2022.

* אקסל ויטסל עבר רשמית לבורוסיה דורטמונד והצטרף למחנה האימונים שלה בבאד רגאץ שבשוויץ. הבלגי בן ה-29 נרכש מטיאנג'ין קוואנג'ין תמורת 20 מיליון יורו וחתם על חוזה עד 30 ביוני 2022 בקבוצתו החדשה. "אחרי המונדיאל המטרה שלי הייתה לעזוב את סין ולחזור לאירופה", אמר ויטסל, "אני מאושר וגאה להיות רשאי לשחק בבורוסיה דורטמונד. אחרי השיחה הראשונה בינינו הבנתי שאין לי הרבה מה לחשוב כי בורוסיה דורטמונד היא בשבילי אחד המועדונים הגדולים ביותר באירופה. אני כבר לא יכול לחכות לשחק מול 81 אלף אוהדים".

* וולפסבורג הודיעה על החתמתו של המגן השמאלי ג'רום רוסילון בן ה-25, שעבר אליה ממונפלייה תמורת כשמונה מיליון יורו.

* סלומון רונדון הושאל מווסט ברומיץ' לניוקאסל לעונה אחת. כחלק מהעסקה עבר דווייט גייל לברומיץ'. רונדון אמר: "זה כבוד בשבילי להיות כאן ואני מתרגש ומחכה כבר להתחיל לעבוד עם חבריי החדשים".

שמועות

* באיטליה דווח כי מנצ'סטר יונייטד דחתה הצעה של ברצלונה על פול פוגה. על פי המתווה שהציעה בארסה השדים האדומים היו אמורים לקבל תמורת הקשר הצרפתי סכום של 50 מיליון יורו בתוספת ג'רי מינה ואנדרה גומש. כעת העסקה ירדה מהפרק.

* כלי תקשורת בספרד מדווחים כי מתאו קובאצ'יץ' החליט להפסיק להתאמן בשורות ריאל מדריד כדי ללחוץ על המועדון למכור אותו למועדון אחר. הקרואטי כבר הודיע לראשי הבלאנקוס כי אינו מעוניין להמשיך במועדון.

* אינטר לא מוותרת על לוקה מודריץ'. על פי דיווחים בספרד, הנראזורי מוכנים להציע לו 10 מיליון יורו לעונה למשך ארבע עונות - שדרוג משמעותי לחוזהו הנוכחי בריאל מדריד (6.5 מיליון יורו לעונה, עד 2020), כמו גם אפשרות עזיבה לאחר ארבע העונות לג'יאנגסו סונינג מהליגה הסינית, שבעליה מחזיק ב-70 אחוז מאינטר. כך שבסופו של דבר, מודריץ' יוכל להרוויח 60 מיליון יורו נטו בשש שנים. "הוא רוצה לעזוב את ריאל מדריד, אבל קודם לכן יקשיב לבלאנקוס", נכתב ב"מארקה". "ההצעה של אינטר מפתה אותו מאוד".

* ESPN מדווחים: שוער צ'לסי טיבו קורטואה הודיע למאמן מאורציו סארי שהוא רוצה לעזוב. אתמול אחרי ההפסד במגן הצדקה סארי אמר שלא אכפת לו מה הסוכן אומר, ושהוא רוצה לשמוע את הדברים מהשחקן עצמו, וכאמור, היום זה קרה. כמו כן סארי אמר אתמול שהוא לא רוצה בקבוצה "שחקנים בלי מוטיבציה", ואם שחקן רוצה לעזוב, "ייתכן שיימכר". ב"מארקה" חיזקו את הדיווח הנ"ל וטענו שהעסקה עשויה להפוך רשמית עוד היום, וכי קורטואה, שהגביר את הלחץ על ראשי צ'לסי, רוצה לגור בספרד. הבלוז אמורים לקבל עבורו כ-35 מיליון ליש"ט. לידיעה המלאה

* אם קורטואה אכן יעזוב, המועמד המוביל של צ'לסי להחליפו הוא ג'ק באטלנד, כך על פי "סקיי ספורטס". סטוק סיטי תהיה מוכנה למכור אותו תמורת 30 מיליון ליש"ט.

* על פי "פראנס פוטבול", צ'לסי מתכננת פנייה לליון בנוגע לנביל פקיר. "אני שמח פה מאוד", התעקש הקשר, "אבל חלון ההעברות עוד ערוך, ודברים יכולים להשתנות במהרה בכדורגל. אי אפשר לדעת מה יקרה בעתיד".

* "מונדו דפורטיבו" מדווח: סוכנו של פול פוגבה, הסופר אייג'נט מינו ראיולה, נמא באנגליה לשיחות עם מנצ'סטר יונייטד. פוגבה לא הסתדר בשנה שעברה עם המאמן מוריניו ובוחן את האפשרות לעזוב, כשגם קבוצתו לשעבר יובנטוס וגם ברצלונה מעוניינות לצרף את הקשר המצוין. על פי Goal.Com, יונייטד לא תמכור את הצרפתי.

* בגרמניה מדווחים שלפני המשחק של מנצ'סטר יונייטד מול באיירן מינכן אמש (ראשון) האנגלים פנו לראשי באיירן וביקשו אישור לנהל מו"מ לרכישתו של הבלם ג'רום בואטנג. הגרמנים דורשים 50 מיליון יורו, יונייטד רוצה להוריד את המחיר על הבלם, אחרי שהאפשרות של המעבר שלו לפריס סן ז'רמן בוטלה.

* עם זאת, ב"סקיי ספורט" טוענים שיונייטד "מוכנים לשבור את הבנק" בשביל לצרף את הארי מגווייר, בלם לסטר ונבחרת אנגליה. כזכור, מורינוי הזהיר את הנהלת יונייטד ואת היו"ר אד וודוורד בהצהרה פומבית שלקבוצה "מצפה עונה קשה" אם היא לא תצרף עוד שחקן. גם חוסה חימנס מאתלטיקו מדריד על הכוונת.

* מאמן ארסנל אונאי אמרי שוקל פנייה בגע האחרון למילאן בנוגע לרכישת הבלם השוויצרי ריקרדו רודריגס, 25, שעבר בקיץ הקודם לאיטליה אחרי חמש שנים בוולפסבורג. מילאן לא ששה למכור את הבלם, שמחירו עשוי להיות 35 מיליון יורו.

* אחרי שוויליאן הודיע אתמול רשמית ש"היו הצעות מברצלונה, אבל אני נשאר בצ'לסי, אני נשאר פה", גם אדן הזאר החליט להישאר ולא יעבור לריאל. "המעבר החלומי שלו לא יקרה", כתב עיתונאי בלגי הנחשב מקורב להזאר, "צ'לסי עדיין מסרבת לשחרר אותו, ולמעשה לא קיבלה שום הצעה מריאל מדריד, והזמן אזל".

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. רויטרס
מלחיץ את כולם. פוגבה/רויטרס

* אנתוני מרסיאל לא נכלל בסגל של מנצ'סטר יונייטד למשחק ההכנה מול באיירן מינכן, ובאופן כללי לא נמצא בתכניות של ז'וזה מוריניו לעונה הקרובה. מי שמעוניינת לצרף את הצרפתי היא צ'לסי, שעשויה לפנות ליונייטד במקרה שוויליאן יעזוב אותה.

* ב"לה סטמפה" מדווחים שמילאן הצטרפה למירוץ על סרג'יי מילינקוביץ'-סאביץ' ומגבשת הצעה ללאציו בסך 109 מיליון יורו עבור קשר נבחרת סרביה.

* ראיו וייקאנו במו"מ עם פריס סן ז'רמן להחתמתו של חאתם בן ארפה, הקשר הצרפתי המנודה, כך על פי דיווח ב"מארקה" המדרידאי.

* אברטון נכנסה למו"מ עם ברצלונה ותנסה לרכוש את ג'רי מינה בלם נבחרת קולומביה תמורת בסביבות 32 מיליון יורו.

עוד בנושא:

העברות בעולם: 5.8
מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:2 את צ'לסי וזכתה במגן הקהילה, צמד לאגוארו
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ', שחקן לאציו. GettyImages
המלפפון הלוהט של הקיץ. מילינקוביץ'-סאביץ'/GettyImages

* על פי "המירור", ראחים סטרלינג דרש ממנצ'סטר סיטי שכר של 300 אלף ליש"ט לחודש במהלך השיחות לחידוש חוזהו שמסתיים ב-2020. הקיצוני בן ה-23 רוצה להרוויח כמו שיאני השכר קווין דה בראונה וסרחיו אגוארו, ואם דרישתו תתקבל הוא יקבל כ-1.2 מיליון ליש"ט מדי חודש.

* אנטוניו קסאנו רוצה לחזור לשחק כדורגל. "אני מוכן ב-110 אחוז ואני תמיד עושה את ההבדל", אמר האיטלקי בן ה-36 שלא שיחק במשך שנתיים, אחרי שבשנה שעברה חתם בוורונה ואז פרש, וחזר בו ושוב פרש. "אשחק קרוב לבית בגנואה. בולוניה, ססואולו, פארמה, טורינו, אבל גם אמפולי וקליארי רוצות אותי".

* בנפיקה פנתה לבאיירן מינכן בניסיון לשאול את שחקנה לשעבר רנאטו סאנצ'ס בעונה הקרובה. יושב ראש הבווארים קרל היינץ רומניגה הגיב: "העונה הראשונה שלו הייתה מאכזבת, אבל למרות זאת אנחנו לא מוותרים עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully