וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנצ'סטר סיטי מתפעלים מפיל פודן, סארי הפך לבדיחת רשת באנגליה

אצל האלופה שיבחו את הקשר בן ה-18 שהצטיין בניצחון 0:2 על צ'לסי במגן הקהילה. פפ: "הוא בשל לפרמיירליג". מנגד, בבריטניה לעגו ליכולת של צ'לסי ועסקו בשאלה האם המאמן סארי עישן על המגרש. וגם: המספרים המטורפים של אגוארו

סרחיו אגוארו, שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
המלך של מנצ'סטר סיטי. סרחיו אגוארו/רויטרס

מנצ'סטר סיטי זכתה היום (ראשון) בתואר הראשון שלה העונה. זאת לאחר שניצחה בקלילות 0:2 את צ'לסי החלשה במשחק מגן הקהילה שפתח את עונת הכדורגל. כוכב המשחק היה קון אגוארו שכבש צמד והפך לשחקן הראשון של מנצ'סטר סיטי שכובש במדי המועדון 200 שערים בכל המסגרות (כעת במאזנו של הארגנטינאי 201 שערים לזכות אלופת אנגליה). מנגד, צ'לסי הייתה חלשה להחריד והמאמן מאריציו סארי נראה תופס את ראשו מרוב דיכאון לאחר שריקת הסיום. יש לציין כי חלק מהפרשנים בבריטניה מתחו ביקורת קשה על צ'לסי וברשת כבר תהו האם ההחלטה להחליף את אנטוניו קונטה בסארי הוא המהלך הנכון מבחינת הבולז.

סוגיה נוספת שעלתה לדיון מעמיק היא האם מאוריציו סארי עישן על הספסל? המאמן בן ה-59 נראה כשהוא מחזיק משהו בפיו למרות שבוומבלי חל איסור לעשן בכלל, כולל ביציעים. המאמן ניצל הפסקת מים של השחקנים כדי לדחוף משהו אל תוך פיו. חלק מהאנשים טענו שמדובר בסיגריה אלקטרונית, אחרים חשבו שזה מסטיק ניקוטין, אבל בסאן בדקו עם מקור איטלקי, שגרס כי מדובר בפילטר של סיגרית "מריט" שסארי מכניס לפיו.

"סארי הוא מעשן כבד", אמר אותו מקור, "מאוריציו לא יכול לעשן במגרש ולכן הוא שם פילטר של סיגריה בין השפתיים שלו ב-90 הדקות של המשחק". ההצהרה באתר של אצטדיון וומבלי היא: "אצטדיון וומבלי הוא נטול עישון. עישון (כולל סיגריות אלקטרוניות) אסור בתכלית בכל מתחם של האצטדיון".

עוד בנושא
ג'ורג'ו קייליני: "צירוף רונאלדו הוא מכה אדירה של אנרגיה, היינו זקוקים לזה"
מריו גומז הודיע על פרישה מנבחרת גרמניה: "זו הייתה תקופה יפה"
היורש הגיע: טים וואה, בנו של ג'ורג', הוא התקווה של פ.ס.ז' וארצות הברית

מאוריציו סארי, מאמן צ'לסי. רויטרס
לא תזיק לו איזו סיגריה. סארי/רויטרס

תגובות

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה אמר לאחר המשחק: "זה היה קשה מאוד, אבל השחקנים שלנו עמדו במשימה ושיחקו טוב. אנחנו עובדים ממשחק למשחק. התוצאות שלנו בהמשך העונה יגדירו את הזהות שלנו". פפ החמיא לפיל פודן בן ה-18 שבישל את השער הראשון לזכות האלופה. לדבריו: "פיל פודן בשל לפרמיירליג. עכשיו הוא שחקן מנוסה וזה טוב עבורנו".

הרכש מלסטר ריאד מחרז שערך הופעת בכורה רשמית בשורות הסיטיזנס הוסיף: "המאמן רצה שנשלוט במשחק מהפתיחה ואני חושב שעשינו את זה היטב. העיקר שניצחנו. זה היה משחק תחרותי כי גביע היה מונח על הכף ואנחנו עשינו את שלנו".

מאמן צ'לסי מאוריציו סארי ניסה לראות את חצי הכוס המלאה ואמר: "במחצית הראשונה זה לא היה כל כך רע. אנחנו חייבים לעבוד. הטרום עונה שלנו הייתה קצת משוגעת. אני לא רוצה להתמקד בחלק ההגנתי. אנחנו חייבים להשתפר גם בחלקים אחרים של המגרש". על המשך דרכם של אדן הזאר וטיבו קורטוה אמר האיטלקי: "דיברתי איתם לפני יומיים, יש לי תחושה שיהיו יותר חדשות טובות מאשר רעות".

על דברי הסוכן של טיבו קורטואה שביקש בשמו של השוער לעבור לריאל מדריד השיב המאמן: "לא מעניין אותי מה הסוכן אומר. אני רוצה לשמוע את השחקן עצמו".

עוד באותו נושא

מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:2 את צ'לסי וזכתה במגן הקהילה, צמד לאגוארו

לכתבה המלאה
פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
פתח את העונה ברגל ימין. פפ גווארדיולה/רויטרס

מספרים

הנה קצת נתונים על 200 השערים הראשונים של סרחיו אגוארו במדי מנצ'סטר סיטי.

* 146 מתוכם נכבשו ברגל ימין

* 35 נכבשו ברגל שמאל

* 19 פעמים החלוץ הפעלתן כבש בנגיחה

* 181 מתוך שעריו של אגוארו נכבשו בתוך הרחבה ו-19 נוספים מחוץ לה.

* אגוארו מצא את הרשת של צ'לסי במדי מנצ'סטר סיטי 10 פעמים. רק נגד ניוקאסל הוא כבש יותר שערים (14)

ויש גם קצת נתונים כללים:

* זוהי הזכייה הראשון של מנצ'סטר סיטי במגן הקהילה מאז 2012, אז ניצחה 2:3 את....צ'לסי.

* צ'לסי לא הצליחה לזכות בתואר בפעם החמישית ברציפות (2010, 2012, 2015, 2017, 2018)

* זוהי הפעם הראשונה מזה חמש שנים שהאלופה זוכה בתואר. האלופה האחרונה שזכתה לכבוד זה הייתה מנצ'סטר יונייטד ב-2013. אז השדים האדומים ניצחו את וויגאן 0:2.

פיל פודן, שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
כוכב עולה. פודן/רויטרס

בדיחות הרשת על סארי כבר החלו

אלוף העולם הטרי בנז'מן מנדי חוגג זכייה בעוד תואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully