וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג'ו קייליני: "צירוף רונאלדו הוא מכה אדירה של אנרגיה, היינו זקוקים לזה"

קפטן יובנטוס התייחס לסוגייה הבוערת במועדון בשבועות האחרונים: "הרכישה שלו הדביקה אותנו בהתלהבות, הוא יעזור לכל השחקנים להרים את הרמה שלהם, אבל אסור לחשוב שכבר זכינו במשהו"

אתר רשמי

כריסטיאנו רונאלדו התחיל להתאמן במתחם האימונים של יובנטוס בשבוע שעבר. הכוכב הפורטוגלי, שעבר בקיץ מריאל מדריד תמורת 114 מיליון יורו, לא נמצא עם האלופה האיטלקית במסע משחקי ההכנה שלה ומתאמן יחד עם שאר חבריו ששיחקו במונדיאל.

בינתיים, מי שדיבר על ההחמתה של רונאלדו היה קפטן יובנטוס ג'ורג'ו קייליני, שהתייחס גם למסע המשחקים של הקבוצה אחרי ההפסד 3:1 לריאל מדריד היום (ראשון). "כריסטיאנו רונאלדו? אנחנו מקבלים את ההתלהבות החיובית שהוא הכניס בנו, היינו זקוקים לזה. הוא נתן לנו מכה אדירה של אנרגיה, מה שמאפשר לנו להרים את הרמה שלנו, אבל אסור לנו לחשוב שכבר זכו בסקודטו או בליגת האלופות". על מסע המשחקים הוסיף הבלם הוותיק: "היו לנו 15 ימים אינטנסיביים עם משחקים נהדרים, הצלחנו לצבור דקות משחק ולעזור להכניס את המנטאליות של יובה בשחקנים החדשים. אני רוצה לברך את כל השחקנים על מה שהשגנו כאן במחנה המשחקים הזה, מגיע להם המון קרדיט. השחקנים החדשים? ברור שקל יותר לאיטלקים מאשר לשאר. קאנסלו צריך להיות ממושמע יותר, אבל הוא עשה צעד חשוב ויש לו איכות שהיא מעל הממוצע, אז הוא יעזור לנו".

עוד בנושא:
יובנטוס הפסידה 3:1 לריאל מדריד במשחק הכנה

שחקן יובנטוס, ג'ורג'יו קייליני. GettyImages
נרגש לקראת שיתוף הפעולה עם רונאלדו. קייליני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully