וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו גומז הודיע על פרישה מנבחרת גרמניה: "זו הייתה תקופה יפה"

חלוץ שטוטגרט בן ה-33, שכבש חמישה שערים בטורנירי גמר ו-31 בסך הכול במדים הלאומיים, הודיע שהגיע הזמן לפנות את הבמה לשחקנים הצעירים: "היה כבוד עצום להיות חלק מהנבחרת"

אתר רשמי

מריו גומז הודיע היום (ראשון) על פרישה מנבחרת גרמניה. חלוץ שטוטגרט בן ה-33, שלא נכלל בסגל שזכה בגביע העולם ב-2014 בשל פציעה, היה חלק מהסגל שרשם כישלון עצום ברוסיה בקיץ הנוכחי, אבל היה אולי נקודת האור היחידה בתוך הפיאסקו.

גומז, שכבש 31 שערים ב-78 הופעות בנבחרת, כתב בפייסבוק שלו: "בשבילי, חלום גדול התגשם בגביע העולם ברוסיה, אפילו למרות ההדחה הפאתטית והאומללה בשלב הבתים שאומרת שכולנו נכשלנו. לאורך כל הקריירה שלי זכיתי לשחק בנבחרת גרמניה. אבל כשהייתי צריך לצפות בזה מהצד במונדיאל 2014 זה כאב וסוף סוף הבנתי כמה התגעגעתי לנבחרת ואיזה כבוד גדול זה בשבילי להיות חלק מהנבחרת הזו. רציתי לחוות את הרגעים האלה, את הרגשות האלה יחד עם הנבחרת ובשבילי. נתתי הכול. אני שמח שהצלחתי לשחק בשני טורנירים גדולים, ביורו 2016 ובמונדיאל 2018. אני מרגיש אסיר תודה על כך למרות שברור שלא עמדנו בציפיות בטורניר האחרון".

החלוץ הוותיק המשיך וכתב: "אתה לא יכול לזכות תמיד. התקופה שלי בנבחרת לא הייתה קלה תמיד, לא תמיד מצליחה, אבל עדיין יפה. פגשתי הרבה מאוד אנשים שאשמור איתם תמיד על קשר. עכשיו זה הזמן לפנות את המקום ולתת לשחקנים הצעירים את ההזדמנות להגשים את החלום שלהם, להוכיח את עצמם, לאסוף חוויות ולהצליח עבור גרמניה".

למרות הפרישה מהנבחרת היה חשוב לכומז להבהיר שהוא עדיין בכושר טוב וגם התלוצץ בעניין כשכתב: "אני שמח להודיע לכם שאחרי כריסטיאנו רונאלדו אני אולי השחקן השני שנמצא שהגיל הביולוגי שלו הוא 23. זה אומר שיש לכם עוד כמה שנים ממני. אם לשים את הבדיחות בצד, אז לא משנה אם אתה בן 23 או 33, אני מרגיש בכושר מצוין ונרגש מאוד לקראת העונה הקרובה". גומז עבר מוולפסבורג וחזר בינואר לשטוטגרט, בה החל את הקריירה המקצוענית שלו, ורשם חצי עונה מוצלחת עם שמונה כיבושים ב-16 הופעות. היה לו חלק משמעותי בכך שהשוואבים התרחקו מהאזור המסוכן של הטבלה כבר בשלב מוקדם והיו קרובים מאוד גם לזכות בכרטיס לליגה האירופית. הוא כבש שלושה שערים ביורו 2012 ועוד שניים ביורו 2016, אבל לא הצליח להרשית במונדיאל האחרון.

עוד בנושא:
תומאס מולר תקף את התנהלות התקשורת בפרשת אוזיל

מריו גומז שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
31 שערים במדים הלאומיים. גומז/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully