וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הפסד מביך, אפואל ניקוסיה תשחק מול הפועל באר שבע במוקדמות הליגה האירופית

אלופת קפריסין הפסידה 2:0 לפלורה טאלין, אבל עלתה בזכות ה-0:5 במשחק הראשון ותגיע לטרנר ביום חמישי הבא. ספרטה הודחה והפכה את מכבי תל אביב למדורגת, 0:8 לאטאלנטה בסרייבו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אפואל ניקוסיה תהיה, כצפוי, יריבתה של הפועל באר שבע בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, וזאת למרות הפסד מביך 2:0 באסטוניה מול פלורה טאלין. הקפריסאים, שהודחו במפתיע על ידי סודובה הליטאית בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות, נכנעו לשערים של חרט קאמס (32) ומרקוס פום (37) אבל עלו בזכות ה-0:5 במשחק הראשון.

כך, ביום חמישי הבא תגיע אפואל ניקוסיה לאצטדיון טרנר כדי להתארח אצל הפועל באר שבע במסלול האלופות של הליגה האירופית, כאשר הגומלין יתקיים שבוע לאחר מכן בקפריסין. העולה תמשיך לפלייאוף של המפעל המשני, שההגרלה אליו תתקיים כבר ביום שני הקרוב.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
בקפריסין מודאגים: "ספק אם האיראני של אפואל ניקוסיה יגיע לישראל"
הפועל באר שבע לאריאל הרוש: תוחתם רק לאחר שגיא חיימוב ימצא קבוצה

חסוס רואדה שחקן אפואל ניקוסיה נפצע. רויטרס
בכל מקרה לא ישחק נגד באר שבע בגלל פציעה. חסוס רואדה/רויטרס

*** אטאלנטה הוציאה את כל העצבים על פ.ק. סרייבו לאחר ה-2:2 במשחק הראשון בברגמו, ומחצה אותה 0:8 בבוסניה. חוסה לואיס פאלומינו (4), פאפו גומס (14 ו-28) ואנדראה מאזיילו (18) נעזרו בשער של מרסודין אחמטוביץ' (38) כדי לחגוג חמישייה במחצית. מוסא בארו הוסיף שלושער לאחר ההפסקה (51, 70 ו-86) והאיטלקים ישחקו מול הפועל חיפה בשלב הבא.

*** ספרטה פראג, ללא טל בן חיים שייעדר כמה חודשים בגלל קרע ברצועה, ניצחה 1:2 את ספרטק סובוטיצה הסרבית, אבל הודחה בגלל הפסד החוץ 2:0 בשבוע שעבר. אוהדי ספרטה פרצו למגרש בסביבות הדקה ה-80, לקחו את דגלי הקרן ויצאו רק לאחר תחינות מצד הקפטן יוזף שוראל. ההדחה של ספרטה קבעה כי מכבי תל אביב בכל מקרה תהיה מדורגת בהגרלת הפלייאוף ביום שני הקרוב.

*** היברניאן, עדיין ללא אופיר מרציאנו הפצוע, סיימה ב-1:1 ביוון מול אסטרס טריפוליס ועלתה עם 3:4 בסיכום שני המשחקים. היריבה הבאה של הקבוצה הסקוטית תהיה מולדה הנורבגית, אותה מאמן אולה גונאר סולשיאר.

*** ר.ב. לייפציג עלתה לשלב הבא עם 1:1 בשבדיה מול האקן. מאסימו ברונו הבלגי כבש בדקה ה-47, המחליף דאליו אירנדוסט השווה בדקה ה-85 והגרמנים המשיכו הלאה בזכות ה-0:4 הביתי. בסיבוב השלישי מחכה ללייפציג מפגש עם אוניברסיטטאה קראיובה מרומניה.

עוד באותו נושא

עם הפנים קדימה: הכירו את אפואל ניקוסיה, יריבת הפועל ב"ש בליגה האירופית

לכתבה המלאה
seperator

משחקים נוספים

אויפשט - סביליה 3:1 (1:7 בסיכום)

ברנלי - אברדין 1:3 בהארכה (2:4 בסיכום)

אלקמאר - קייראט 1:2 (3:2 בסיכום)

בורדו - ונטספילס 1:2 (1:3 בסיכום)

ריינג'רס - אוסייק 1:1 (1:2 בסיכום)

בשיקטאש - B36 טורשאבן 0:6 (0:8 בסיכום)

ויטסה - ויטורול 1:3 (3:5 בסיכום)

קופנהאגן - סטיארנן 0:5 (0:7 בסיכום)

מאריבור - צ'יחורה 0:2 (0:2 בסיכום)

א.א.ק לרנקה - דאנדוק 0:4 (0:4 בסיכום)

טרקאי - פרטיזן בלגרד 1:1 (2:1 בסיכום)

פרוגרס נידרקורן - הונבד 0:2 (1:2 בסיכום)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully