וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: טיישון תומאס נמצא חיובי בבדיקת סמים

31.7.2018 / 14:42

הפועל ירושלים, קבוצתו החדשה של סנטר הפועל חולון בעונה שעברה, קיבלה הודעה מאיגוד הכדורסל כי השחקן מושעה עד לשימוע בעניינו. הבדיקה של תומאס נעשתה במהלך הפיינל פור

ברני ארדוב

הפועל ירושלים והפועל חולון קיבלו היום (שלישי) מכתב מאיגוד הכדורסל לפיו שחקנה החדש של ירושלים, טיישון תומאס, ששיחק אשתקד בהפועל חולון, נתפס חיובי בבדיקת סמים שנערכה לו במהלך העונה שעברה והוא מושעה עד לשימוע בעניינו. תומאס הוא השחקן השני שנתפס בתקופה האחרונה, כשהקודם היה ריצ'רד האוול. הבדיקה נעשתה במהלך הפיינל פור של העונה שעברה, שבו חולון ניצחה את ירושלים והפסידה בגמר למכבי תל אביב.

עוד בנושא

טיישון תומאס חתם בהפועל ירושלים
הפועל ירושלים הציעה ליותם הלפרין להיות מנהל מקצועי
המחליף של גלן רייס: דקוואן ג'ונס חתם בהפועל חולון

שחקן הפועל ירושלים טיישון תומאס. אתר רשמי הפועל ירושלים, אתר רשמי
הסתבך. טיישון תומאס/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל ירושלים

תומאס (24, 2.03) היה הזר הראשון שנחת בעונה שעברה בהפועל חולון, והעמיד במהלך העונה ממוצעים של עשר נקודות ו-4.9 ריבאונדים במעט פחות מ-22 דקות. עם זאת, במפגשים הישירים מול הפועל ירושלים היה טוב יותר ותרם 13.7 נקודות ו-6.2 ריבאונדים.

קודם לכן שיחק בקרמונה האיטלקית וירד איתה לליגת המשנה כשהוא רושם 9.1 נקודות ו-7 ריבאונדים בממוצע למשחק. תומאס הוא יליד לאס וגאס ששיחק במשך שלוש עונות באוניברסיטת יוסטון כשבעונתו השלישית קלע 15.4 נקודות והוסיף 8.1 ריבאונדים למשחק. דווקא אז בחר לשבת שנה בחוץ ולהצטרף לאוניברסיטת אוקלהומה לשנתו האחרונה בה רשם 11.6 נקודות ו-6.5 ריבאונדים למשחק. לאחר שלא נבחר בדראפט שיחק עם אורלנדו בליגת הקיץ וחתם בקבוצת מידלדויטשר מהליגה הגרמנית הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully