וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הודיעה על החתמת טיישון תומאס וכריס ג'ונסון

2.7.2018 / 12:24

סנטר הפועל חולון בעונה החולפת, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מצטרף רשמית לקבוצה של עודד קטש, שצירפה גם את הפורוורד (28) ששיחק בעבר בבוסטון, יוטה וממפיס

עריכת וידאו:ניר חן

הפועל ירושלים הודיעה היום (שני) על החתמתם של טיישון תומאס וכריס ג'ונסון. תומאס חתם ראשון והפך לזר השני שמצטרף לקבוצה אחרי ג'ייקובן בראון שהגיע מהפועל גלבוע/גליל עליון. "טיישון הוא מסוג השחקנים שאני מאוד אוהב בקבוצות שלי, הוא חכם ואחד שמשחק בשביל הקבוצה. אחרי הנסיון שצבר בעונה שעברה אני בטוח שהוא יעזור לנו גם בליגת האלופות וגם בליגת העל".

האדומים הודיעו לאחר מכן גם על החתמתו של הפורוורד כריס ג'ונסון (28), בוגר מכללת דייטון ששיחק ב-NBA בקבוצות כמו בוסטון, יוטה וממפיס. בעונתו האחרונה שיחק ג'ונסון בגרבלין הצרפתית בה קלע 15.5 נקודות והוריד 5 ריבאונדים בממוצע למשחק. המועדון הבהיר כי לג'ונסון יש אפשרות יציאה מהחוזה עד ה-1.8 אם ישיג חוזה מובטח ב-NBA.

תומאס (24, 2.03) היה הזר הראשון שנחת בעונה שעברה בהפועל חולון, והעמיד במהלך העונה ממוצעים של עשר נקודות ו-4.9 ריבאונדים במעט פחות מ-22 דקות. עם זאת, במפגשים הישירים מול הפועל ירושלים היה טוב יותר ותרם 13.7 נקודות ו-6.2 ריבאונדים.

קודם לכן שיחק בקרמונה האיטלקית וירד איתה לליגת המשנה כשהוא רושם 9.1 נקודות ו-7 ריבאונדים בממוצע למשחק. תומאס הוא יליד לאס וגאס ששיחק במשך שלוש עונות באוניברסיטת יוסטון כשבעונתו השלישית קלע 15.4 נקודות והוסיף 8.1 ריבאונדים למשחק. דווקא אז בחר לשבת שנה בחוץ ולהצטרף לאוניברסיטת אוקלהומה לשנתו האחרונה בה רשם 11.6 נקודות ו-6.5 ריבאונדים למשחק. לאחר שלא נבחר בדראפט שיחק עם אורלנדו בליגת הקיץ וחתם בקבוצת מידלדויטשר מהליגה הגרמנית הראשונה.

עוד בנושא

לידיעה הבלעדית מאתמול: טיישון תומאס סיכם בהפועל ירושלים
גיא הראל על פרשת סטודמאייר: "שמחתי, התרגשתי - וטעיתי"
חגיגה מוקדמת: הרשת מגיבה לפרשת חזרתו של סטודמאייר

שחקן הפועל ירושלים כריס ג'ונסון. אתר רשמי הפועל ירושלים, אתר רשמי
ברוך הבא לבירה. כריס ג'ונסון/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully