וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הציעה ליותם הלפרין להיות מנהל מקצועי

30.7.2018 / 22:43

האדומים רציניים בכוונות שלהם כלפי הגארד הוותיק, שעדיין מחזיק במספר הצעות מליגת העל ומתלבט האם להמשיך לשחק או לפרוש לקריירה ניהולית. נמשך המו"מ עם ג'בארי בראון

שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין מול שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. ברני ארדוב
ימשיך לשחק או שיפרוש לתפקיד ניהולי? הלפרין/ברני ארדוב

הפועל ירושלים ממשיכה בבניית הסגל לעונה הבאה. במועדון קיימת הערכה רבה ליותם הלפרין ונעשים מאמים להשאירו במערכת. אם לפני מספר שבועות שקלו להציע לו את תפקיד עוזר המאמן, בירושלים הבהירו להלפרין כי הם רציניים לגביו והציעו לו תפקיד ניהולי: לשמש כספורט דירקטור. בירושלים רוצים להשאיר את הלפרין לשנים רבות ומעריכים מאוד את הידע המקצועי שלו. יחד עם זאת, הלפרין עדיין שוקל את צעדיו ולא החליט כי ברצונו לפרוש ממשחק פעיל.

בתוך כך, נמשך המשא ומתן המתקדם עם ג'בארי בראון, במטרה לצרפו לקבוצה כבר בימים הקרובים. בראון בן ה-25 רשם 19 הופעות בלוס אנג'לס לייקרס ב-2014/15 וכעת חבר בסגל של סנטה קרוז ווריירס מליגת הפיתוח של ה-NBA. בעונה היחידה שלו בלייקרס הוא העמיד ממוצע של 11.9 נקודות ב-30 דקות למשחק. מאז הוא בילה בקבוצות מליגת הפיתוח וגם בסין. בירושלים סברו כי יצרפו את השחקן כבר לפני שבוע וחצי, אולם הגארד בדק גם אופציות אחרות, ועתה מנסים בירושלים לסיים את המשא ומתן במטרה להחתימו.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully