וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים במו"מ מתקדם עם הרכז ג'בארי בראון

18.7.2018 / 20:56

האדומים מעוניינים באמריקאי בן ה-25, ששיחק ב-2014/15 בלוס אנג'לס לייקרס ומאז נדד בין קבוצות מליגת הפיתוח לבין הליגה הסינית. במועדון מפעילים על השחקן לחץ כדי לחתום בהקדם

ג'בארי בראון שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
שיחק 19 משחקים בלייקרס ב-2014/15. בראון/AP

בהפועל ירושלים ממשיכים לבנות את הקבוצה לקראת עונת 2017/18. לאחר החתמתו של הסנטר ג'וש אוונס, בהפועל ירושלים מקיימים משא ומתן אינטנסיבי עם ג'בארי בראון, במטרה לצרפו לקבוצה כבר בימים הקרובים. בראון בן ה-25 רשם 19 הופעות בלוס אנג'לס לייקרס ב-2014/15 וכעת חבר בסגל של סנטה קרוז ווריירס מליגת הפיתוח של ה-NBA. בעונה היחידה שלו בלייקרס הוא העמיד ממוצע של 11.9 נקודות ב-30 דקות למשחק. מאז הוא בילה בקבוצות מליגת הפיתוח וגם בסין.

עודד קטש חפץ בצירופו של השחקן, ובימים האחרונים, במקביל למגעים עם אוונס מפעילים בירושלים לחץ על השחקן במטרה להחתימו בימים הקרובים. סטודמאייר, הבהיר באינסטגרם ולא מתסיר את רצונו העז לנסות למצוא קבוצה ב NBA, אך אם לא יימצא כזאת, בהפועל ירושלים מאמנים כי יצטרף לקבוצה. הפועל ירושלים צירפה עד כה בקיץ את כריס ג'ונסון, טיישון תומאס מהפועל חולון, ג'ייקובן בראון מגלבוע/גליל, ג'וש אוונס, אלכס צ'וברביץ' ממכבי אשדוד/באר טוביה ותמיר בלאט מהפועל חולון גם הוא.

עוד בנושא:
ג'וש אוונס כבר חתם בהפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully