וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצא מחליף לגלן רייס ג'וניור: דקוואן ג'ונס חתם בהפועל חולון

31.7.2018 / 8:04

הפורוורד (28, 2.03) ששיחק עונה אחת במדי אורלנדו, והשנה נבחר לאלוף ההטבעות והשחקן המצטיין בליגת הפיתוח מצטרף לקבוצה של דן שמיר: "האופי, הכישרון והאתלטיות שלו יעזרו מאוד"

ברני ארדוב

הפועל חולון הודיעה הבוקר (שלישי) על החתמתו של הפורוורד דקוואן ג'ונס לעונה הקרובה. ג'ונס הוא הזר הרביעי שחותם בקבוצה של דן שמיר לקראת העונה הבאה, והראשון שלא שיחק עד היום במועדון. בקבוצה צפויים לצרף עוד זר בעמדות הפנים על מנת להשלים את הסגל. הוא נכנס לנעליו של גלן רייס ג'וניור וג'ורדן המילטון בסגול.

"בשנים האחרונות שחקנים בעמדה של דקוואן היו חלק חשוב מאוד בהצלחות שלנו", אמר דן שמיר בהודעת הקבוצה, "אני בטוח שבעזרת האופי, הכישרון והאתלטיות שלו הוא יעזור לנו מאוד".

ג'ונס (28, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת מיאמי שבפלורידה שהפתיע וקיבל חוזה באורלנדו בקיץ 2012 כשהוא משחק 63 משחקים במג'יק, מתוכם 17 בחמישייה ורושם 3.7 נקודות ו-1.7 ריבאונדים למשחק. את העונה שלאחר מכן העביר בליגת הפיתוח במדי רינו. ג'ונס יצא לראשונה לאירופה בעונת 2014/15 ושיחק במדי קאנטו כשהוא רושם 8.2 נקודות ו-3.3 ריבאונדים בליגה האיטלקית. הוא המשיך את המסע שלו לאחר מכן כששיחק בצ'יבה ג'טס היפנית, ליל מהליגה השנייה בצרפת ופורט ווין מליגת הפיתוח בעונה שעברה, כשהוא נבחר לשחקן המשתפר של השנה בדי ליג ולאלוף ההטבעות. כעת הוא משחק בליגה הסינית השנייה במדי אנוי.

הסגל של חולון כולל נכון לעכשיו ארבעה זרים: ג'ונס, קאליף וואייט שחזר לקבוצה אחרי תקופה קצרה בנס ציונה, קורי וולדן שממשיך לעונה נוספת ודריון אטקינס ששב אחרי עונה אחת בשטרסבורג. הסגל הישראלי כולל את גיא פניני, שלומי הרוש וטי ג'יי קליין שממשיכים לעונה נוספת לצד שחקני החיזוק עמית שמחון ורועי הובר.

עוד בנושא
הפועל באר שבע: חנן קולמן חתם לעונה אחת
יובל זוסמן זכה למחמאות ב-ESPN: "יש לו את הכלים הנדרשים ל-NBA"
מצא קבוצה חדשה: דשון תומאס חתם לעונה בפנאתינייקוס

דקוואן ג'ונס במדי אטלנטה הוקס. AP
נכנס לנעליים גדולות. דקוואן ג'ונס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully