וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: חנן קולמן חתם לעונה אחת

30.7.2018 / 7:46

המתאזרח הוותיק (34, 1.91) ניהל מגעים עם הפועל תל אביב, אך לאחר סחבת ארוכה העדיף את הצעתה של הפועל באר שבע ויחזור לשתף פעולה עם רמי הדר. מצטרף בסגל הישראלי לאליאספור, כהן, גרשון, ווריק ואייזנהארט

שחקן הפועל חולון חנן קולמן. ברני ארדוב
מצא בית חדש. חנן קולמן/ברני ארדוב

הפועל באר שבע ביצעה הלילה (בין ראשון לשני) מהלך משמעותי לקראת העונה הבאה כשהחתימה את חנן קולמן ששיחק בעונה שעברה בהפועל חולון. בבאר שבע היו מעוניינים בקולמן והיו עמו בקשר בחודש האחרון, אך במקביל הוא ניהל מגעים עם הפועל תל אביב, כהסחבת וההצעה הנמוכה יחסית של הקבוצה מהדרייב אין הובילה אותו לשתף פעולה בחזרה עם רמי הדר, שאימן אותו בהצלחה במכבי חיפה.

קולמן (34, 1.91) שמשחק כיום עדיין בנבחרת דנמרק תחת ארז ביטמן, הוא בן לאם ישראלית שהגיע לישראל לראשונה בשנת 2006 לאליצור אשקלון. אחרי עונה נוספת בהפועל עפולה יצא בחזרה לסקנדינביה ושיחק בפינלנד ודנמרק לפני שחזר בקיץ 2012 למכבי חיפה, וזכה עם הקבוצה באליפות. את עונת 2013/14 פתח בהפועל ירושלים, ועבר במהלכה למכבי ראשון לציון. אחרי אפיזודה קצרה נוספת בדנמרק שב למכבי חיפה במהלך עונת 2014/15 ושיחק במועדון במשך שנתיים כשהוא הופך לאחד הברגים החשובים תחת רמי הדר. בקיץ 2016 עבר להפועל אילת, והעונה הגיע להפועל חולון והיה מהשחקנים המשמעותיים מהספסל החולוני. הוא מדורג במקום ה-295 בקלעי כל הזמנים של ליגת העל עם 1,395 נקודות.

הסגל של רמי הדר בבאר שבע כולל גם את הישראלים רם אליאספור, טראוויס ווריק, אוהד כהן, עמית גרשון ובן אייזנהארט והזרים טיילור בראון, ג'ורדן סווינג, סטורם וורן ולוסיאנו פארודי מאורוגוואי, שבמועדון בודקים את שורשיו על מנת לנסות ולרשום אותו כמתאזרח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully