וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע/בני שמעון: סטורם וורן ימשיך, חנן קולמן מועמד

21.6.2018 / 11:34

בעולה החדשה לליגת העל קיבלו החלטה להמשיך עם הסנטר האמריקאי (29, 2.01) שמחזיק בחוזה לעונה הבאה והיה אחד משחקני הפנים הטובים בלאומית בשנתיים האחרונות. המתאזרח של חולון עשוי לחזור לשתף פעולה עם רמי הדר. בן אייזנהארט האריך את חוזהו

הפועל באר שבע/בני שמעון ממשיכה לעבוד לקראת העונה הבאה, ואחרי שאתמול (רביעי) צירפה הקבוצה את טראוויס ווריק ממכבי אשדוד, היום הודיעה כצפוי על החתמתו של המתאזרח בן אייזהארט לעונה שלישית. אייזנהארט נחשב לשחקן הגנה טוב, והוא אמור להיות שחקן פנים שיעלה מהספסל עבור רמי הדר.

בינתיים במועדון קיבלו החלטה עקרונית להמשיך עם סטורם וורן, שמחזיק בחוזה מהעונה שעברה, וזאת לאחר התייעצות עם המאמן. וורן נחשב לשחקן הפנים הטוב ביותר בליגה הלאומית בשנתיים האחרונות, ובבאר שבע מקווים שיעשה את השדרוג לליגת העל. הוא מצטרף לעמית גרשון ואוהד כהן שצפויים גם כן להמשיך. מי שעשוי להגיע כרכש נוסף הוא חנן קולמן, ששיחק העונה בהפועל חולון, והעביר עונה וחצי תחת רמי הדר כמאמן ראשי במכבי חיפה, ועוד עונה שהדר היה עוזר מאמן. קולמן נחשב לשחקן הגנה טוב וגורם משמעותי בחדר ההלבשה, והדר רוצה מאוד לצרפו.

וורן (29, 2.01) הוא בוגר אוניברסיטת LSU הגדולה בה שיחק שאקיל אוניל. עונתו הטובה ביותר במכללות הייתה דווקא השנייה בה רשם 11.8 נקודות ו-7.2 ריבאונדים למשחק, אך לאחר מכן רשם שנתיים פחות טובות. את הקריירה שלו באירופה פתח בהולנד, עבר דרך פינלנד ועד לנאנט מהליגה הצרפתית השנייה. בעונת 2016/17 הגיע למכבי הוד השרון, והפך לשחקן הפנים הטוב ביותר בליגה השנייה עם 23.6 נקודות ו-11.2 ריבאונדים למשחק. בקיץ שעבר הדרים להפועל באר שבע והמשיך לשלוט בליגה עם 21.9 נקודות ו-10 ריבאונדים למשחק.

קולמן (34, 1.91) שמשחק כיום עדיין בנבחרת דנמרק תחת ארז ביטמן, הוא בן לאם ישראלית שהגיע לישראל לראשונה בשנת 2006 לאליצור אשקלון. אחרי עונה נוספת בהפועל עפולה יצא בחזרה לסקנדינביה ושיחק בפינלנד ודנמרק לפני שחזר בקיץ 2012 למכבי חיפה, וזכה עם הקבוצה באליפות. את עונת 2013/14 פתח בהפועל ירושלים, ועבר במהלכה למכבי ראשון לציון. אחרי אפיזודה קצרה נוספת בדנמרק שב למכבי חיפה במהלך עונת 2014/15 ושיחק במועדון במשך שנתיים כשהוא הופך לאחד הברגים החשובים תחת רמי הדר. בקיץ 2016 עבר להפועל אילת, והעונה הגיע להפועל חולון והיה מהשחקנים המשמעותיים מהספסל החולוני. הוא מדורג במקום ה-295 בקלעי כל הזמנים של ליגת העל עם 1,395 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully