וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע/בני שמעון: טראוויס ווריק חתם במועדון

20.6.2018 / 12:18

הגארד המתאזרח (1.93, 27) שרשם עונה יפה במכבי אשדוד בעונה שעברה הפך לרכש הראשון של העולה החדשה שגברה על מספר קבוצות נוספות שהביעו בו עניין. רשם אשתקד 5.3 נקודות ו-3.2 ריבאונדים למשחק

ברני ארדוב

הפועל באר שבע/בני שמעון ממשיכה לעבוד לקראת העונה הבאה, והחתימה את הגארד המתאזרח טראוויס ווריק ששיחק בעונה שעברה בשורות מכבי אשדוד/באר טוביה. בווריק היו מעוניינות מספר קבוצות נוספות מליגת העל, אך הקבוצה של רמי הדר הייתה הנחושה ביותר והצליחה לשים את ידה על אחד השחקנים המעניינים העונה בליגה.

ווריק (1.93, 27) שיחק לאחר סיום דרכו במכללות בליגה הגרמנית במשך ארבע שנים. הוא עבר בין גות'ה מהליגה השנייה, ללודוויגסבורג מהליגה הראשונה עד שנחת בראסטה וכטה ורשם 3.8 נקודות ו-1.6 ריבאונדים בממוצע למשחק בבונדסליגה. בקיץ שעבר היה מהכוכבים של נבחרת ארצות הברית למכבייה מה שגרם למכבי אשדוד לצרפו וב-32 משחקים רשם 5.4 נקודות ו-3.2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

ווריק צפוי לחבור לבן אייזנהארט שסגר על חוזה חדש במועדון בשבוע החולף ולעמית גרשון שמחזיק בחוזה מהעונה שעברה, כשמספר שחקנים נוספים מחזיקים בחוזה ועתידם עדיין לא הוכרע באופן סופי. הבוקר ביקרו אנשי מנהלת ליגת העל בבאר שבע כדי לעזור לקבוצה להתכונן לקראת עונת הבכורה שלה בליגת העל, כשבתקופה הקרובה צפויים להתחיל שיפוצים בהיכל הקונכייה.

טראוויס ווריק שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. ברני ארדוב
מגיע לעולה החדשה. טראוויס ווריק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully