וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ולן לופטגי מודה: "לא בטוח" שריאל מדריד תבצע עוד שינויים בסגל

מאמן ריאל "נרגש מהצ'אנס להמציא את הקבוצה מחדש ללא רונאלדו", משוכנע ש"גם עם הסגל הזה צריך להתמודד על כל התארים", ומסמן את איש המפתח: "נקבל את הגרסה הכי טובה של בייל"

אתר יובנטוס

ביום שאחרי ההצטרפות של כריסטיאנו רונאלדו לאימוני יובנטוס, גם קבוצתו הקודמת ריאל מדריד מנסה לצאת לדרך חדשה. בהיעדר רכש נוצץ, הזרקורים מופנים בינתיים בעיקר לכיוונו של האיש החדש על הקווים ג'ולן לופטגי.

"כריסטיאנו הוא בלי ספק אחד השחקנים הגדולים בתולדות ריאל. הוא השאיר אחריו מסורת אדירה ולהוביל את ריאל בלעדיו יהיה אתגר גדול, אבל יחד עם זאת הוא זה שביקש לעזוב וצריך להמשיך הלאה", אמר לופטגי הלילה במסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר לפנות בוקר (בין שלישי לרביעי, 3:00, ספורט1) מול מנצ'סטר יונייטד במסגרת גביע האלופות. "אני בטוח שגארת' בייל יתן עונה נהדרת ויתרום לנו המון. נקבל את גארת' בגרסה הכי טובה שלו".

עוד בנושא

לראשונה: כריסטיאנו רונאלדו הגיע למתחם האימונים של יובנטוס
תומא למאר הוצג באתלטיקו: "הגעתי במטרה לזכות בליגת האלופות"
מינה: "בתחילת הדרך בברצלונה הייתי גמור, היה לי קשה לתת פס באימון"

פלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד עם המאמן החדש ג'ולן לופטגי. רויטרס
לסגל הזה הוא פילל? לופטגי עם פלורנטינו פרס/רויטרס

לופטגי הודה שכשמונה למאמן ריאל לא ידע על כוונתו של רונאלדו לעזוב, אך הוסיף ש"אני נרגש מהאפשרות להמציא את ריאל מחדש בלי כריסטיאנו ולהוביל אותה שוב לזכייה בכל התארים האפשריים. אין לי שום ספק שגם בחומר השחקנים הנוכחי אפשר לעשות את זה".

לטענת המאמן "לא בטוח" שיבוצעו החתמות נוספות, למרות שטיבו קורטואה עדיין על הכוונת וראשי המועדון עדיין לא הרימו ידיים בנוגע לאפשרות להחתים שחקן נוסף בעל שיעור קומה כמו אדן הזאר. "ככה או ככה, אני מרוצה מהסגל הזה. יש לי את כל מה שצריך כדי להתמודד על כל התארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully