וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - דינמו זאגרב: סטו יורד לספסל, גורש ואיינבינדר יפתחו

30.7.2018 / 17:15

בהפועל באר שבע יודעים ש"רק ניצחון יעצור את כדור השלג" (ג', 20:00, ספורט 4). בן בסט ימשיך בחוד. ברק בכר: "שלא יהיה לכם ספק, אנחנו נצא מזה". מליקסון: "תראו קבוצה שונה"

מוקדמות אלופותהסתיים31/07/2018
הפועל באר שבע
  • אוגו (14)
  • סטויאנוביץ' (34, גול עצמי)
2:2
  • (49) בודימיר
  • (54) חיירוביץ'
דינמו זאגרב
צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע תארח מחר (שלישי, 20:00, ספורט 4) את זינמו זאגרב למשחק הגומלים במוקדמות ליגת האלופות ואחרי תבוסה 5:0 בקרואטיה בשבוע שעבר, סיכויי העלייה קלושים. למרות זאת, האלופה תנסה להציג יכולת טובה ולהשיג תוצאה מחמיאה כדי לשפר את מצב הרוח הלא טוב - תוצאה של התבוסה ושל ההפסד להפועל חיפה בפנדלים במשחק אלוף האלופים.

המגן הימני בן ביטון סובל מכאבים חזקים ברגלו, אבל כנראה יהיה כשיר למשחק. ברק בכר תרגל כמה אפשרויות, אבל נראה שעדן בן בסט יפתח בחוד. ז'וליאן סטו יפנה את מקומו לדן איינבינדר ואורן ביטון יפתח במקום שמואל שיימן. "אם נפגין שוב משחק חלש, כדור השלג יצבור תאוצה", אמר שחקן בקבוצה, "ניצחון משכנע יכול להחזיר אותנו למסלול".

עוד בנושא:
הפועל באר שבע: דור אלו ייעדר בין שלושה לשישה שבועות מהמגרשים
הפורום המקצועי נוטה למאמן זר. רוטנשטיינר שוקל מינוי חזן לליגת האומות
ריינן או קאיו יעזבו. במכבי חיפה מאשרים: אז'ובל הוצע, שוקלים לצרפו

ברק בכר, מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
משדר אופטימיות. ברק בכר/יוסי ציפקיס

המאמן ברק בכר אמר במסיבת העיתונאים: "יש הרבה עבודה. עשינו שני משחקים לא טובים. גם מבחינת תוצאה וגם יכולת. אנחנו יודעים מה הבעיות ואנחנו מטפלים בזה. יש לנו כמה מסקנות ואני מקווה שכבר מחר נראה שיפור ביכולת. אנחנו עובדים מסביב לשעון כדי לטפל בבעיות. זאת לא תקופה קשה אלא מאתגרת. יש כאן צוות מצוין ושחקנים שיודעים מה צריך לעשות. צריך לחזור להיות עם קבוצה עם אנרגיות. אני מאוד מאמין במערכת. אנחנו נצא מזה, שלא יהיה לכם ספק אפילו".

בכר המשיך ואמר: "אני ואלונה תמיד מדברים. גם בתקופות טובות וגם פחות. אנחנו מנתחים את הדברים כדי שהם יסתדרו וישתפרו. יש לי תמיכה מאלונה (ברקת) ואסי (רחמים). אנחנו עובדים על מנת שנצא מזה. יש לנו שלושה שוערים מצוינים ואנחנו מאמינים בכולם. אתם מנסים לסכם מוקדם מדי, זו רק תחילת העונה".

הקשר מאור מליקסון הוסיף: "אנחנו משחקים לא טוב אבל הדרך עוד ארוכה. אני רוצה לנצח וכאן זה נגמר. אין סיבה לא להאמין. אנחנו צריכים את הקהל. בזאגרב לא שיחקנו מספיק טוב. ברק יודע את העבודה ואין לי ספק שתראו קבוצה שונה מחר. שיחקתי פה לפני עשר שנים בליגה השנייה. זו תקופה מצוינת להיות אוהד של הפועל באר שבע. אני בטוח שיהיו עוד הרבה רגעים יפים השנה".

עוד באותו נושא

תחושות קשות בהפועל באר שבע: "הפעם החיצים מכוונים לכולנו"

לכתבה המלאה
שחקני הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
רוצים לשפר את מצב הרוח. שחקני באר שבע/יוסי ציפקיס

דינמו זאגרב נחתה בישראל בשעות הצהריים. הקשר לוברו מאייר נפצע באימון אתמול ולא המריא לישראל. גם מריו שיטום שנכנס כמחליף במשחק הראשון, ייעדר והשניים הללו מצטרפים לפיליפ בנקוביץ' ודמיאן קדזיור שלא שיחקו גם במשחק הראשון.

במשחק הליגה נגד רודש, המאמן ננאד בייליצה החליף את שחקני ההרכב מהמשחק נגד באר שבע ודינמו סחטה 1:1 דרמטי. בייליצה ספג ביקורות קשות, לא אהב את ההופעה של המחליפים וכשנשאל אחרי המשחק האם מול באר שבע הוא יחזיר את שחקני המפתח, הוא השיב ש"מה נראה לכם?".

המאמן אמר היום: "אני מצפה שנשחק טוב ונלחם בדיוק כמו במשחק הראשון. ניצחנו 0:5 במשחק הראשון, אבל זה לא מעסיק אותנו, אנחנו רוצים לנצח שוב. להפועל באר שבע יש שחקנים טובים ומהירים, שחקנים ברמה מספיק גבוהה בשביל לשחק באירופה".

מאור מליקסון, ברק בכר, שחקן ומאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
מקווים לצאת לדרך חדשה. ברק בכר ומאור מליקסון/יוסי ציפקיס
יאניס אנסטיס, גיא חיימוב, דודו גורש, שוערי הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
גורש, חיימוב ואנסטיס באימון/יוסי ציפקיס

הרכבי הקבוצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully