וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפורום המקצועי נוטה למאמן זר. רוטנשטיינר שוקל מינוי חזן לליגת האומות

30.7.2018 / 16:15

במקביל לניסיונות לשכנע את האוסטרי לזמן את רוני לוי לראיון, גורמים מבקרים את עקשנותו על מאמן זר חודש לפני הטורניר. רוטשטיינר הבהיר: שוקל מינוי זמני של חזן, קולר לא מועמד ריאלי

וילי רוטנשטיינר, מועמד למנהל הטכני של נבחרת ישראל. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
וילי רוטנשטיינר/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

אחרי הפגישה אותה קבעו בשבוע שעבר, חברי הפורום המקצועי לבחירת מאמן הנבחרת נפגשו היום (שני) עם המנהל הטכני של ההתאחדות וילי רוטנשטיינר, לדיון בו הציג בפניהם את המבנה המתאים לנבחרת הבוגרת וכן את האפשרויות השונות לאיוש תפקיד המאמן. הוועדה צפויה להתכנס שוב במהלך השבוע הבא במטרה להחליט על זהות המאמן, כשהכיוון כרגע הוא מינוי מאמן זר.

יחד עם זאת, בהתאחדות הודיעו שאין החלטה סופית ועדיין קיימת אפשרות, אותה העלה האוסטרי, לפיה אלון חזן ימונה למספר חודשים ויעמוד על הקווים בליגת האומות, ועד סיום הקמפיין בחודש נובמבר יימצא מאמן אחר שידריך את הנבחרת ביורו הקרוב. "זה לא רציני, נתנו לפורום הזה מספר חודשים כדי להכריע מי יהיה המאמן ועד עכשיו לא מצאו כזה? רוטשטיינר עיכב את כל התכניות. לא ראוי שמאמן יקבל נבחרת חודש בלבד לפני הטורניר", אמר גורם בהתאחדות. גורמים מסוים מנסים להשפיע על רוטשטיינר לזמן לראיון את רוני לוי ולהכריע בינו לבין ניר קלינגר, אך האוסטרי כרגע לא מוכן למהלך והפגישה הבאה תעסוק גם בסוגיה הזאת.

כזכור, אחד השמות שהוזכר הוא של מרסל קולר, מאמן נבחרת אוסטריה לשעבר, עימו עבד המנהל הטכני. במהלך הפגישה אמר רוטשטיינר לחברי הפורום המקצועי כי לא מדובר במועמד ריאלי, משום שהעלויות גבוהות וכן משום שמדובר במאמן ששואף לאמן בקבוצה בכירה באירופה ולא בנבחרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully