וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינן או קאיו יעזבו. במכבי חיפה מאשרים: אז'ובל הוצע, שוקלים לצרפו

30.7.2018 / 9:05

רוטן ישחרר שחקנים אחרי סכנין. גורפינקל, יונתן לוי וים כהן אמורים לעזוב בהשאלה, שחקן כנף יצטרף במקום אחד הזרים, ללא קשר לעסקת ורד. במועדון אישרו כי חלוץ עכו ברשימות, עכו דרשה 900 אלף שקל

דוברות מכבי חיפה

במכבי חיפה אישרו הבוקר (שני) את הידיעה לפיה חלוץ הפועל עכו בן אז'ובל הוצע להם לפני מספר ימים על ידי סוכנו, וכי נשקלת האפשרות לרכוש אותו. על פי מקורבים לעסקה, הפועל עכו דרשה מסוכנו להביא קבוצה שתסכים לשלם 900 אלף שקל תמורת מעברו של החלוץ. במועדון בודקים האם החלוץ מתאים להם מבחינה מקצועית ואם כן, פרד רוטן יחליט האם הוא יישאר בסגל או יירכש ויושאל. עדיין אין התקדמות בעסקת עידן ורד. במועדון ממתינים לאלי אוחנה שבינתיים מסרב לשחררו, אך מאמינים כי בסופו של דבר הקשר יגיע לכרמל.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
במכבי חיפה הבהירו לשחקנים: תהיה רוטציה רחבה. 1:1 במשחק אימון מול נצרת עילית
ז'ורז' מאנג'ק: "מכבי חיפה מועדון ענק, ההחלטה שלי להגיע הייתה קלה"

שחקן מכבי חיפה אטיין ריינן. טל לוי
יקבל דקות גם בגביע הטוטו. אטיין ריינן/טל לוי

אחרי המשחק מול בני סכנין אמורות להתקבל מספר החלטות לגבי הסגל, כשמספר שחקנים ישוחררו מהמועדון. יהב גורפינקל, יונתן לוי וים כהן, שכבש אתמול מול נצרת עילית, עשויים לעזוב. המטרה היא לצרף עוד שחקן כנף זר, ללא קשר לעידן ורד, ואז יוחלט מי מהזרים ישוחרר - קאיו או אטיין ריינן שפתח אתמול במשחק אימון מול נצרת עילית. ההולנדי יקבל דקות גם בגביע הטוטו ואז יוחלט האם להשאיר אותו בסגל. כך או כך, במכבי חיפה ממתינים שקלאוס יעזוב על מנת להתקדם לעסקה הבאה, משום שהסגל מונה שבעה זרים כרגע.

פרד רוטן עבר למתכונת של שני אימונים ביום, מספר פעמים בשבוע. השחקנים טוענים כי האימונים אינטנסיביים יותר מאשר בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully