וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה הבהירו לשחקנים: תהיה רוטציה רחבה. 1:1 במשחק אימון מול נצרת עילית

29.7.2018 / 20:20

ההולנדים יתרגלו מספר הרכבים בגביע הטוטו, ריינן פתח מול היריבה מהלאומית וצפוי לשחק גם נגד סכנין. הערכה: קלאוס יעזוב עד השבוע הבא. מחמאות למאבוקה וקראמר. השבוע: כתב אישום נגד דרסיליה, אביו אופטימי

דוברות מכבי חיפה

שחקני מכבי חיפה התאכזבו משער השוויון שכבש אמש (שבת) ערן לוי בתוספת הזמן וקבע 1:1 נגד מכבי נתניה במחזור הפתיחה של גביע הטוטו, אם כי עושה רושם שהצוות ההולנדי שלה לא ממש מייחס חשיבות גדולה לתוצאה. המסר שעבר לשחקנים עוד לפני המשחק היה שהרוטציה במפעל תהיה רחבה והמטרה היא להכין את הקבוצה בצורה הטובה ביותר לליגה. כך למשל, אטיין ריינן שלא נכלל בסגל עשוי לקבל דקות ביום שלישי מול סכנין ומספר שחקנים שפתחו על הספסל או ישבו ביציע, כמו ניקיטה רוקאביציה ורועי קהת, בתמונת ההרכב.

שחקנים בקבוצה אמרו אתמול כי חסר לקבוצה שחקן נוסף בחלק ההתקפי ומוחמד אלאך עדיין שוקל לצרף שחקן כנף על חשבון אחד הזרים. אם אכן יגיע שחקן כזה, נראה שמי שיעזוב בסופו של דבר הוא קאיו או אטיין ריינן. מהעבר השני, במועדון ממשיכים לגלות שביעות רצון מהמגן ארנסט מאבוקה ("הוא ייראה אחרת העונה. ראינו את זה עוד במחנה", נאמר על המגן). לאחרונה חלה אכזבה מסוימת מהיכולת שגילה רז מאיר במחנה והקמרוני, שהיה אחד המצטיינים בהולנד, יהיה המגן הראשון העונה. אתמול הוא קיבל מחמאות גם מהצוות המקצועי, אחרי שהיה מעורב מאוד במשחק ההתקפה של הקבוצה, כפי שרוטן מצפה ממנו.

שחקן נוסף ששמע מחמאות מהצוות המקצועי על יכולתו היה מיכיל קראמר, שלא כבש, אך הגיע למספר מצבים ובמועדון בטוחים שישדרג את החלק ההתקפי. עומרי גלזר יפתח בשער ביום שלישי, וגם ז'ורז' מאנג'ק עשוי לקבל דקות ראשונות.

היום ערכה הקבוצה משחק אימון מול הפועל נצרת עילית שהסתיים ב-1:1. ריינן פתח ושיחק 45 דקות, ים כהן כבש לזכות הירוקים. קאיו החולה נבדק על ידי הצוות הרפואי ושוחרר מהמשחק.

עוד בנושא:

ערעור המשטרה נדחה, דרסיליה שוחרר. כתב האישום: בשבוע הבא
פרד רוטן: "עדיין לא החלטתי מי יהיה השוער הראשון"
אחרי הפניה מהפועל חיפה: סאן מנחם ביקש הבהרות לגבי עתידו

שחקן מכבי חיפה, ז'ורז' מאנג'ק. אדריאן הרבשטיין
עשוי לקבל דקות ראשונות ביום שלישי. מאנג'ק אתמול ביציע/אדריאן הרבשטיין

במועדון טוענים כי אלי אוחנה עדיין לא קיבל כל החלטה לשחרר את עידן ורד, אך מעריכים כי בסופו של דבר תהיה עסקה. מקורבים לעסקה טוענים כי אלי טביב לוחץ על אוחנה לשחרר אותו למכבי חיפה, אולם האחרון אינו מסכים להמשיך במשא ומתן והנושא תקוע. במקביל, במועדון מנסים להגיע להסדר כספי עם קלאוס. לשחקן הוצע פיצוי של 20 משכרו אם ימצא קבוצה אחרת ויש התקדמות בין הצדדים, כשסוכנו היווני ינהל השבוע שיחה נוספת עם המועדון במטרה להגיע לסיכום. כזכור, שיקגו מה-MLS עוקבת אחר השחקן כשגם פנאתינייקוס הוזכרה בתקשורת היוונית כמועמד לקלוט אותו.

בנוסף, בחיפה הבהירו כי לא התקבלה כל הצעה על קאיו ואם לא תגיע כזאת בתחילת השבוע, ייתכן שהוא ייכלל בסגל למשחק מול סכנין ביום שלישי. מוחמד עוואד שקיבל לאחרונה הודעה כי חוזהו יוארך טרם נפגש עם אנשי המועדון אך בסביבתו אישרו כי הוא דורש שדרוג. למרות שפתח אתמול בהרכב, עוואד לא נמצא כרגע בראש סדר העדיפויות של רוטן ולא ברור מה יהיה חלקו ברוטציה. סוכנו של סאן מנחם, ג'קי דהאן, ייפגש השבוע עם ראשי המועדון לאחר שהשחקן ביקש הבהרות לגבי עתידו. הפועל חיפה רוצה לקלוט אותו, אך אלאך סבור שהוא יכול לשחק בעיקר בתפקידים אחרים בקישור.

במהלך השבוע יוגש כתב אישום נגד הבלם ג'יג'י דרסיליה. כזכור, ביום שישי שחרר בית משפט השלום את הנער בן ה-19, שחקן קבוצת הנוער, למעצר בית. המשטרה ערערה על ההחלטה אך המחוזי השאיר את ההחלטה על כנה. במועדון מקווים שהשחקן ייצא זכאי ויחזור לאימוני הקבוצה. בינתיים, דרסיליה יימצא במעצר בית אצל משפחתו בתל אביב. אביו, שחקן העבר גיורגי דרסיליה, אמר אתמול: "השחרור מהמעצר מבשר טובות. אין לי ספק שבסופו של התהליך הבן שלי ייצא נקי. הוא עדיין ילד שחולם להיות שחקן מוביל".

(עדכון ראשון: 8:18)

עוד באותו נושא

מכבי חיפה ומכבי נתניה נפרדו ב-1:1 בגביע הטוטו

לכתבה המלאה
מוחמד עוואד שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יקבל שדרוג? עוואד/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully