וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערעור המשטרה נדחה, דרסיליה שוחרר. כתב האישום: בשבוע הבא

27.7.2018 / 15:05

אחרי שקשר מכבי חיפה שנחשד בסחר בסמים שוחרר למעצר בית, המשטרה ערערה למחוזי ונדחתה. פרקליטו: "שכל חורצי הדין יחדלו וימתינו להחלטות. דרסיליה יהיה שחקן מוביל". בפרוטוקול נכתב: "אין מחלוקת בנוגע לראיות, אך אין לו מעורבות בפלילים"

יוסי ציפקיס

בית משפט השלום בחיפה דן היום (שישי) בנושא מעצרו של קשר קבוצת הנוער של מכבי חיפה, ג'יג'י דרסיליה, שנחשד בסחר בסמים. לאחר שהוחלט כי ישוחרר למעצר בית, המשטרה ערערה על ההחלטה לבית המשפט המחוזי בחיפה. הדיון נערך כשעה וחצי מאוחר יותר, ובו נדחה ערעורה. המשמעות: דרסיליה שוחרר ממעצר.

פרקליטיו של דרסיליה אמרו בדיון: "מדובר בבחור צעיר בן 19 ללא עבר פלילי. עסקה אחת, כמות קטנה. מבקשים לעשות שימוש בחלופת מעצר". באולם נמצאו גם אשת אביו, ורה דרסיליה, עימה הוא אמור לשהות במעצר בית. בהחלטה נכתב כי: "החשוד נעצר ב-24 ביולי בשעה 06:15 בחד לביצוע עבירות של סחר בסם מסוכן וקשירת קשר בכך שמכר לסוכן משטרתי סם מסוכן מסוג קנאביס במשקל של כ-100 גרם. אין מחלוקת בדבר קיומן של ראיות לכאורה ועילת מעצר נוכח המסוכנות הסטטוטורית. ניתן לבחון חלופה בשלב זה, כאשר אין מדובר במי שאין לחובתו כל מעורבות בפלילים והוא ספורטאי מצטיין". נקבע כי דרסיליה ישהה במעצר בית מלא עד יום שלישי בשעה 14:00 אצל אשת אביו. לאחר מכן יוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים. דרסיליה הפקיד ערבות בסך 3,500 שקל.

עוד בנושא
גיורגי דרסיליה: "לבן שלי לא חסר כלום. הוא בסך הכל רוצה לשחק כדורגל"
כדורגלן הנוער של מכבי חיפה נעצר בחשד לסחר בסמים

גיורגי דרסיליה. ברני ארדוב
"מאמין שיהיה בסדר". גיורגי דרסיליה/ברני ארדוב

"אני שמח שבית המשפט, על שתי ערכאותיו, הבין את נסיבות המקרה ושחרר את דרסיליה", אמר פרקליטו עו"ד שי טובים, שייצג אותו בדיון יחד עם עו"ד איתן און. "אני מקווה שכל חורצי הדין יחדלו וימתינו להחלטות בית משפט. דרסיליה יהיה שחקן מוביל".

אביו של השחקן, גיורגי דרסיליה, אמר עוד לפני ההחלטה: "אני מאמין שיהיה בסדר. אני לא מבין מדוע זה הגיע למצב כזה ומי נתן לו את התיק. אם חבר שלו העביר לו את התיק, הוא לא חבר. אני רוצה לראות את הילדים שלי ולסדר כמה דברים בארץ. ברור שניפגש". הוא יגיע בתחילת השבוע לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully