וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "ערן מרגיש שזו אולי ההזדמנות האחרונה מבחינתו לעשות יותר כסף"

30.7.2018 / 7:21

הקפטן העוזב קיבל אישור להתאמן עד שימצא בית חדש והבעלים לא ידרוש פיצוי. זה מצידו משוכנע שיוכל להרוויח כמעט פי שניים בקבוצה אחרת: "הוא מרגיש שהוא מהשחקנים הטובים בישראל"

מכבי נתניה נערכת לפתיחת העונה ללא שני כוכביה הגדולים מהעונה שעברה, ערן לוי ודיא סבע. סלובודן דראפיץ' ושי ברדה לקחו בחשבון אפשרות של פרידה מלוי ובשבועיים האחרונים החלו לתרגל שיטת משחק קצת שונה עבור מכבי נתניה ללא הקפטן שאתמול (ראשון) סיים את דרכו במועדון בטונים צורמים. צוות האימון של נתניה העריך כי עשוי להגיע פיצוץ בין לוי לבין המועדון ונערך לכך גם מקצועית.

לוי קיבל אתמול היתר להתאמן עם הקבוצה עד שימצא לעצמו בית חדש, כאשר הפועל חיפה שאיבדה הקיץ את עדן בן בסט ואלון תורג'מן, חזק בעניין שלו. לשחקן נאמר כי הוא רשאי לנהל משא ומתן עם כל קבוצה בה יחפוץ לשחק והובהר לו כי על אף שיש באמתחתו חוזה במכבי נתניה לעונה הבאה, הבעלים אייל סגל לא יבקש פיצוי כספי מהמועדון שיקלוט אותו.

עוד בנושא:

"ערן לוי בחר בדרך אחרת שאינה נכונה ולזה אי אפשר היה להסכים"
ערן לוי שוחרר ממכבי נתניה: "מודים לו על אינספור רגעי אושר"
יואב כץ: "אם ערן לוי שחקן חופשי, נפנה אליו כדי שיגיע להפועל חיפה"
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

ערן לוי שחקן מכבי נתניה (משמאל) חוגג עם ג'ונתן בורנשטיין. אדריאן הרבשטיין
רוצה יותר כסף? ערן לוי/אדריאן הרבשטיין

לוי מצידו, משוכנע כי הוא יכול להרוויח בקבוצה אחרת בליגת העל כמעט פי שניים ממה שהשתכר במכבי נתניה ואפילו בחוזה לשנתיים. "ערן מרגיש שהוא מהשחקנים הכי טובים בכדורגל הישראלי ולראיה הוא גם הגיע עכשיו לנבחרת וזו אולי ההזדמנות האחרונה מבחינתו לעשות יותר כסף", הבהיר אתמול שחקן הקרוב אליו.

במכבי נתניה החלו כבר אתמול בחיפושים אחר שחקנים קדמיים שימלאו את המקום של ערן לוי ובהמשך גם של דיא סבע, אם יעזוב. בקבוצה ינסו לצרף את יונתן כהן ממכבי תל אביב אחרי שהאחרון לא נכלל גם אתמול בסגל למשחק מול בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully