וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערן לוי בחר בדרך אחרת שאינה נכונה ולזה אי אפשר היה להסכים"

29.7.2018 / 20:35

ההנהלה הייתה מוכנה לתת צ'אנס נוסף, אבל לוי לא חיפש ליישר את ההדורים. אפילו דראפיץ' וברדה, שהיו לטובתו בשנתיים האחרונות, הבינו ועמדו לצד ההנהלה. יניב טוכמן על שחרורו של ערן לוי ממכבי נתניה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

חצי שעה ארכה הפגישה בין ערן לוי לראשי מכבי נתניה בשעות הצהריים המאוחרות, בסיומה החליטו הצדדים להיפרד. בנתניה הגדירו את הפגישה כניסיון נוסף שניתן לקפטן להשמיע את דבריו ולחזור בו מהתחושות שמלוות אותו כבר תקופה ארוכה ושלהן הוא נותן דרור מדי פעם בתקשורת. אלא שכבר בתחילת הפגישה היה ברור שאין כל כך על מה לדבר ושאי אפשר ליישר שום קו. לוי הגיע לפגישה כשהוא בכלל לא מבין מה רוצים ממנו ועל מה מלינים כנגדו. מבחינתו, לא היה שום דבר בעייתי בהתנהלותו ובהתנהגותו בימים האחרונים וכל ההאשמות על פיהן הוא כביכול מתכתב עם המועדון באמצעות התקשורת, אינן נכונות.

בעלי הקבוצה אייל סגל והמנכ"ל ניב גולדשטיין היו מוכנים לתת צ'אנס נוסף לקשר עם השחקן, אם הוא היה משדר מסר פייסני, אבל לוי, שכנראה יודע שיש לו הצעה הרבה יותר אטרקטיבית מהפועל חיפה, לא חיפש ליישר את ההדורים. השינוי, בכל מקרה, הגיע הפעם מכיוון סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה. השניים היו לטובתו בחלקים גדולים מאוד של השנתיים האחרונות והבינו, לרוב, את נפשו. הפעם הם היו במקום אחר, כזה שאומר שהם לגמרי מבינים את ההנהלה ואפילו מובילים את הקו הברור, לפיו אי אפשר להתעסק כל הזמן במרמור של השחקן ובתחושות שהוא משדר במהלך אימונים או כמו אתמול, כשישב ארוכות על הספסל במחצית הראשונה מול מכבי חיפה.

בנתניה בטוחים כי אם ערן לוי היה מתנהל עם סוכן צמוד, הוא לא היה מגיע למקום הזה. "לאורך כל הדרך נאמר לערן שכל עוד הוא ירצה לשחק, הוא ישחק במכבי נתניה ויסיים כאן את הקריירה שלו", אמרו הערב במועדון. "לא היתה לו שום סיבה לחשוש שהחוזה שלו לא יכובד ויחודש, אבל הוא בחר דרך אחרת שאינה נכונה ולזה אי אפשר היה להסכים".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
ערן לוי שוחרר ממכבי נתניה: "מודים לו על אינספור רגעי אושר"
יואב כץ: "אם ערן לוי שחקן חופשי, נפנה אליו כדי שיגיע להפועל חיפה"

שחקן מכבי נתניה ערן לוי מאוכזב. קובי אליהו
לאן הוא ימשיך מכאן? ערן לוי/קובי אליהו

סגל, המגדיר את עצמו כאוהד לפני שהוא בעלים ונוהג לשבת ביציע האוהדים כמו אתמול בחיפה, העביר מסר ברור לשחקנים וגם לאוהדים: אין שחקן שהוא מעל המועדון. בסופו של דבר, מי שלא יודע לשחק על פי הכללים, לא משחק בכלל גם אם הוא שחקן בסדר הגודל של ערן לוי.

כעת יחפשו במכבי נתניה את התחליף לקפטן. מי שעשוי בסופו של דבר להישאר הוא דיא סבע. בקבוצה ישמחו אם סבע יסכים להישאר, אבל עדיין קיימת הערכה שהוא יעזוב בגלל הפיתוי הכספי. "אנחנו סומכים על הצוות המקצועי שיידע למצוא את המחליפים", אמרו במועדון. "הרי לפני שנה בגביע הטוטו כשפתחנו רע מאוד, מישהו היה יכול להעריך שכך תיגמר העונה עם יכולת שיא של דיא סבע ויכולת מצויינת של ערן לוי? לכולם בסופו של דבר יש מחליפים. עכשיו תהיה לנו קבוצה עוד יותר קבוצתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully