וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "אם ערן לוי שחקן חופשי, נפנה אליו כדי שיגיע להפועל חיפה"

29.7.2018 / 18:55

הבעלים אישר כי הוא מעוניין בקפטן ששוחרר ממכבי נתניה: "אערוך שיחה עם ניר קלינגר ונחליט על כך יחד". המאמן רוצה להחתים בכל מקרה שחקן כנף, החל משא ומתן על אלמוג בוזגלו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

"אם ערן לוי הוא שחקן חופשי, נפנה אליו. אני רוצה אותו בהפועל חיפה, אבל קודם אערוך שיחה עם ניר קלינגר ונחליט יחד מה עושים". כך אמר הערב (ראשון) יואב כץ בעקבות ההודעה הרשמית של מכבי נתניה על שחרורו של הקפטן.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
יואב כץ: "זאת העונה הכי טובה של הפועל חיפה 'ביי פאר'"
הפועל חיפה זכתה באלוף האלופים אחרי 4:5 על הפועל באר שבע בפנדלים
ניר קלינגר: "זאת הפתעה, אבל לא בשבילנו. השחקנים שהבאנו נתנו את התשובה"

ערן לוי שחקן הפועל חיפה (שמאל) חוגג עם גל אראל. אדריאן הרבשטיין
יחזרו לשתף פעולה? ערן לוי עם גל אראל ב-2012/אדריאן הרבשטיין

כזכור, כץ העלה את האפשרות להחתים את ערן לוי בהפועל חיפה לפני מספר שבועות, כשניר קלינגר הודיע לו שיעדיף להחתים קודם כל שחקן כנף. הפועל חיפה החלה במגעים עם בני יהודה לגבי אלמוג בוזגלו וכעת ייתכן מאוד שגם לוי יחזור לקדנציה נוספת אצל האדומים מהכרמל. ההחלטה הסופית בעניין תהיה של כץ עצמו, שיחליט האם להשקיע סכום כסף נוסף בהבאת הקשר. "בעקבות שדרוג החוזים הקיימים התקציב הנוכחי לא יקטן. אם ערן לוי יבוא, נחרוג מהתקציב, אבל יכול להיות שיואב ישקול להביא אותו במקום מגן שמאלי", אמרו בהפועל חיפה.

מלבד בוזגלו, הפועל חיפה רוצה מאוד את שון גולדברג ממכבי תל אביב. בעקבות המצב הנוכחי, הערב צפויה להתקיים שיחה בין כץ לניר קלינגר, שלא הגיע לאימון מסיבות אישיות, ואז תתקבל החלטה האם להחתים בנוסף לשחקן קו גם את לוי. במקרה כזה, הפועל חיפה עשויה לשחרר את אחד השחקנים הישראלים מהסגל שלה כדי לפנות מקום בתקציב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully