וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חיפה טוענים: ערן לוי רוצה להצטרף, אך לא פנינו אליו

29.7.2018 / 7:38

מספר שבועות אחרי שיואב כץ העלה אפשרות להחזיר את קשר נתניה, במועדון הבהירו: השחקן הוא זה שרצה להצטרף, לא נפנה כל עוד יש לו חוזה. קלינגר העביר מסר לכץ: נצרף קודם כל שחקן כנף

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בהפועל חיפה חגגו אתמול (שבת) תואר נוסף בעידן ניר קלינגר, שהפך למאמן המעוטר במועדון. לצד השמחה בחדר ההלבשה, קשה היה שלא להבחין בשמחה לאיד שגילו שחקני הקבוצה לנוכח ההפסד של הפועל באר שבע. "כל מה שבאר שבע עשתה לנו הקיץ חוזר אליה", אמר אחד השחקנים בסיום. "היום אפשר לומר בפירוש שמקצועית ניסו לפרק לנו את הקבוצה. זה לא הלך להם. גם ההרכב השני שלנו ניצח אותם היום".

"זאת העונה הכי טובה של הפועל חיפה 'ביי פאר'", הזכיר שוב יואב כץ. "לקחנו גביע, סיימנו במקום הרביעי, ממוצע הקהל שלנו בין הגבוהים בליגה, זכינו בתואר אלוף האלופים עם שחקנים שרק הגיעו לכאן ונתנו את הנשמה". גם הבעלים התייחס לבן בסט כשאמר: "עדן בחר את הדרך שלו. הייתי מאוד מאוכזב ממנו. היינו בקשרים מצוינים, אמרתי שאני לא בטוח שהוא ושיימן יצליחו כמו בהפועל חיפה. אני עדיין חושב ככה. נקמה? אני לא רוצה להתייחס לזה".

עוד בנושא

הפועל חיפה זכתה באלוף האלופים אחרי 4:5 על באר שבע בפנדלים
ברק בכר: "כשאתה מפסיד שני משחקים כך, ברור שיש הרבה בעיות"
תמאש לעג לבן בסט במהלך החגיגות של הפועל חיפה: "עדן, בוא לפה"

שחקני הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
כבר אין לבאר שבע את מי לקחת? שחקני הפועל חיפה עם הגביע/יוסי ציפקיס

קלינגר התייחס גם הוא למאבק בין המועדונים ולשחקנים שעברו לאלופה. "לא שיקרנו את באר שבע בזה שאמרנו שאנחנו יכולים להתבזות. שמונה שחקני הרכב לא פתחו. אם הפועל באר שבע נרדמו, זו בעיה שלהם", אמר המאמן הלילה. "אני מבין את ההחלטות, את הקלות לעבור לשם. לא בטוח שמקצועית בן בסט ושיימן בחרו נכון. אני הולך עם האמת שלי. מי שהלך הלך, אני מסתדר עם מה שיש. הקללות לעדן? הקהל מונע מאמוציות. נוצרה יריבות בין המועדונים. גם אותי מקללים. זה חלק מהסיפור. נוצר מצב במחנה שעדן לקח את הדברים והלך, השחקנים היו ב'דאון' ולך תרים אותם. מזל שיואב שהיה במחנה ואנוכי הרמנו אותם. הסגל הזה יכול לקבל עוד דחיפה עם שחקן התקפה מהיר. גדיר ובוזגלו, סאן מנחם ושון גולדברג, הם המועמדים שלנו. מי עוד יעבור לבאר שבע? לבאר שבע אין יותר שחקנים לקחת".

שחקני הקבוצה ימריאו מחר (שני) בשלוש טיסות שונות לאיסלנד, זאת בגלל הקושי במציאת טיסות. קלינגר יערוך כמובן מהפכה בהרכב ביחס להרכב שניצח אתמול, כשרוב שחקני הספסל יפתחו. חלק מהשחקנים יגיעו רק ביום שלישי בשל עצירה של מספר שעות. "נכון שזה לא קל, אבל חילקנו כוחות", אמר כץ. "אמרו ששיחקנו עם הרכב שני, אבל כל אותם שחקנים מועמדים לשחק גם בהרכב הראשון. קדוש רשם את ההדיפה הכי גדולה בקריירה שלו, דילמוני הבקיע שער עצמי אבל לא הפסיק לרוץ. שוקרני נתן את הנשמה, גם חדידה היה מצוין".

מקסים פלקושצ'נקו הוסיף: "לחצו עלינו בתקשורת ואמרו שנבוא עייפים, אבל שחקנים חדשים קיבלו במה והוכיחו את עצמם. לא באנו להתבזות. כיף לראות את עדן ושיימן בכל משחק ולשחק נגדם. אם אני אהיה הבא בתור שעובר לבאר שבע? בינתיים אני בהפועל חיפה". על הקללות לבן בסט אמר: היה קומץ שקרא לעדן. אני מבין אותם כי הם מאוכזבים שעזב".

כזכור, במועדון שקלו לצרף את ערן לוי, אך הבהירו שזה יקרה רק אם יעזוב את מכבי נתניה. האפשרות הזאת עלתה לאור שמועות על מערכת יחסים לא תקינה בין השחקן להנהלת נתניה, וייתכן שלאור ההתפתחויות האחרונות אם השחקן אכן ישוחרר הקבוצה תפנה אליו. יש לציין שהבעלים יואב כץ, שהעלה את האפשרות בשיחות פנימיות, מעריך מאוד את לוי. יחד עם זאת, קלינגר הבהיר שהוא מעדיף שחקן כנף מהיר ומגן שמאלי וזאת לאחר שכץ הבהיר שלא יצרף שני שחקני כנף לקבוצה. במועדון טוענים כי ערן לוי הוא זה שבדק אפשרות להצטרף להפועל חיפה וכי הם לא פנו אליו רשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully