וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי שוחרר ממכבי נתניה: "מודים לו על אינספור רגעי אושר"

29.7.2018 / 18:40

יממה לאחר השער היפהפה של השחקן בגביע הטוטו, המועדון הודיע על שחרורו בתום שיחה שנערכה בינו לצוות המקצועי ובעקבות האירועים האחרונים. עוד לפני כן סגל טען: "הוא סגר בהפועל חיפה ודרש לסכם על סיום דרכו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

זעזוע גדול במכבי נתניה: הקבוצה הודיעה היום (ראשון) על שחרורו של ערן לוי, הקפטן והכוכב הגדול שלה. זאת בעקבות ההתפתחויות והאירועים של הימים האחרונים. לאחר אימון הצהריים של הקבוצה נפגש לוי עם הצוות המקצועי של המועדון שהוציא הודעה ובה נכתב: "בעקבות האירועים של החודשים האחרונים, במיוחד של השבועות והימים האחרונים, היום לפני אימון הקבוצה נערכה פגישה משותפת בין הנהלת המועדון, הצוות המקצועי וקפטן הקבוצה בחמש העונות האחרונות, ערן לוי. בסיומה של הפגישה, הוסכם כי לאור המצב הנוכחי, לא ניתן להמשיך את ההתקשרות בין הצדדים ולכן סוכם כי ערן ישוחרר מהקבוצה והוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה חדשה".

הנהלת המועדון מבקשת להודות לערן לוי על אין ספור רגעי אושר, על הצלחות, על שערים קסומים ועל כל מה שערן תרם למועדון מכבי נתניה. המועדון מאחל לערן לוי בהצלחה בעתיד, בכל קבוצה אשר יפנה אליה ובכל אשר יבחר לעשות".

עוד בנושא

יואב כץ: "אם ערן לוי שחקן חופשי, נפנה אליו כדי שיגיע להפועל חיפה"
בהפועל חיפה טוענים: ערן לוי רוצה להצטרף, אך לא פנינו אליו
ערן לוי בסיום: "אני לא יכול לשים סוף על הדיבורים לגביי"
ערן לוי הפציץ בדקה ה-90 וקבע 1:1 לנתניה מול מכבי חיפה

ערן לוי שחקן מכבי נתניה (משמאל) חוגג עם ג'ונתן בורנשטיין. אדריאן הרבשטיין
עוזב בטונים צורמים. ערן לוי אתמול/אדריאן הרבשטיין

כזכור, קפטן הקבוצה פרסם הבוקר (ראשון) פוסט אינסטגרם בו הכחיש בתוקף את הדיווחים האחרונים לפיהם ביקש לעזוב אחרי חמש שנים, אולי בדרך להפועל חיפה. הדברים הללו הגיעו על רקע מה שנראה כעוד משבר ביחסים בין המועדון לקפטן, ואחרי שלוי פרסם פוסט אינסטגרם וסגל העלה את גרסתו לדברים בפורום בפייסבוק.

במכבי נתניה משוכנעים ללא קשר לפוסט של לוי, שהוא פעל מאחורי הקלעים מול הפועל חיפה כדי שזו תצרף אותו. ללוי יש חוזה בנתניה עד סוף העונה הנוכחית ודראפיץ' תמך בו במהלך העונה שעברה וגם סייע לו לקבל חוזה חדש כבר באמצעה. ההתפתחויות בימים האחרונים, ששיאן כאמור במלחמת גרסאות, הביאה את סגל להחליט על פגישה עם ראשי הצוות המקצועי, שבה הוחלט כאמור על פרידה הדדית, יממה לאחר השער היפהפה שלוי כבש מול מכבי חיפה בגביע הטוטו. העזיבה של לוי היא מכה גדולה למועדון שייאלץ ככל הנראה להיפרד גם מדיא סבע מלך השערים שממשיך לחפש קבוצה חדשה מעבר לים.

לוי, שבמרץ האחרון זומן לראשונה לסגל נבחרת ישראל, רשם בסך הכל 122 הופעות במדים הצהובים וכבש 50 שערים. העונה החולפת היתה מצוינת לשחקן, שהיה מלך הבישולים של ליגת העל (11), בנוסף לעשרה שערים שכבש, חלקם מרהיבים בבעיטות ממרחק.

עוד באותו נושא

בהפועל חיפה טוענים: ערן לוי רוצה להצטרף, אך לא פנינו אליו

לכתבה המלאה

גרסת ערן לוי

לוי פרסם היום פוסט באינסטגרם: "לכל אוהדי מכבי נתניה היקרים, אני מעולם לא ביקשתי או אמרתי שאני רוצה לעזוב את המועדון", כתב הקשר בן ה-32 שלאחרונה יחסיו עם ההנהלה הפכו מתוחים. "זה יצא מכל פרופורציה וחבל שאנשים נותנים יד לשמועה כזו. אמרתי ואומר זאת שוב - אני שחקן מכבי נתניה לכל דבר ואם יהיה שינוי זה כבר משהו אחר, אבל מעולם לא ביקשתי לעזוב".

אמש, אחרי שכבש שער מצוין בתוספת הזמן ב-1:1 של נתניה מול מכבי חיפה, לוי רמז על עזיבה ואמר ש"כרגע אני במכבי נתניה, ולא יכול לשים סוף לשמועות לגביי". הבוקר, כאמור, הוא נשמע קצת אחרת. "במקום להתעסק במה שהשגנו אתמול אנשים בוחרים להתעסק בדברים לא רלוונטיים ומגעילים", כתב. "את העניינים האישיים שלי מול גורמי ההנהלה אני מנהל טוב מאוד ולא צריך שדברים לא נכונים יתפרסמו ויגרמו לאי הבנות".

אייל סגל, בעלים מכבי נתניה. ברני ארדוב
שופך אור. סגל/ברני ארדוב

גרסת אייל סגל

מנגד, הבעלים אייל סגל מיהר למסור גרסה אחרת לחלוטין מזו של לוי בקבוצת פייסבוק של אוהדי נתניה. "הפעולה המעשית הראשונה שנעשתה במכבי נתניה אחרי הגעתי היתה החתמת ערן לוי, ולא במקרה", כתב סגל, "לערן יש חלק מרכזי בהצלחת מכבי נתניה בשנתיים האחרונות ולכן, לפני כשנה כשחודש לו החוזה, נאמר לו מפורשות על ידי שמבחינתי החוזה לכל חייו ככדורגלן. החוזה הוארך לעונה נוספת כבר בינואר האחרון על פי בקשתו של ערן, למרות שהאופציה אפשרה בסוף העונה.

"להפתעתנו, לא הרבה אחרי ההחתמה האחרונה בינואר 18, התחדש השיח בין לוי למנכ"ל בנושאי ההסכם, כאשר חלק מהמסרים במקביל דרך המאמן, אך מכיוון שמדובר בשחקן מפתח ובקפטן, ידענו להכיל את זה ולהעביר חזרה מסר ברור וחד משמעי שאנחנו מכבדים את הבקשה ונשקול אותה בחיוב כשתסתיים העונה".

לטענת סגל, הגיע רגע מפנה ב-30 באפריל השנה, מיד לאחר הניצחון הגדול על בית"ר ירושלים (1:4). "רגע אחרי שריקת הסיום לניצחון המדהים, התחולל השבר. בראיון שנערך בסיום המשחק נשאלה שאלה מוזמנת על ידי הכתבת והושבה תשובה שהוכנה מראש, על תוכניות עתידיות והכל שלושה חודשים אחרי חתימת חוזה ותוך כדי שיח רצוף על ההסכם עם הנהלת המועדון. למרות שבמרבית המקומות זה היה מסתיים בדרך אחרת, בחרנו גם הפעם להבליג, אך לקיים שיחה חדה וברורה, שלא יקרו מקרים כאלו בעתיד וההסכם תקף עד לסיומו.

"במהלך הפגרה וגם בחודש האחרון שמעתי על משאים ומתנים שנערכים עם קבוצות אחרות, שמעתי ולא התייחסתי. כך היה גם בערב א' באב, כשנודע לי בצורה חדה וברורה שנוצר קשר בין הפועל חיפה לשחקן ויש סיכומים. שמעתי ולא התייחסתי. ביום שישי האחרון השחקן יצר קשר עם המנכ"ל וביקש להיפגש היום על מנת לסכם על עזיבה. עודכנתי והוריתי לעצור את התהליך. כשהתיישבתי במקומי ביציע האוהדים באצטדיון, הבנתי שהאוהדים כבר מעודכנים מהשחקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully