וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינמו זאגרב בלחץ: כך תיקו אחד בליגה השכיח את הפועל באר שבע

ביקורת נוקבת על בייליצה שערך 11 שינייים בהרכב ב-1:1 נגד רודש. המאמן ערך אסיפה קשה: "ברור ששחקני המפתח יחזרו בישראל". ומי המרוויח הגדול מה-0:5 על האלופה הישראלית?

AP

בווידאו: שער השוויון הדרמטי של דינמו זאגרב

ההפסד האחרון של דינמו זאגרב במשחק הבית הראשון שלה בליגה היה אי שם ב-1983, 2:1 לסלובודה טוזלה (הבוסנית). ביום שישי זה כמעט קרה בפעם הראשונה אחרי 35 שנה; דינמו פיגרה 1:0 נגד רודש במשך דקות ארוכות, אבל שער של הבלם דינו פריץ' בדקה ה-93 מנע מבוכה.

אם אחרי הפועל באר שבע המאמן ננאד בייליצה סחט מחמאות, הרי שבסוף השבוע ה-0:5 על האלופה הישראלית נשכח כמעט לגמרי. רודש היא קבוצה קטנה ובהרכב שלה פתחו שבעה שחקנים שערכו הופעות בכורה בליגה הבכירה בקרואטיה - כך שאיבוד הנקודות בבית גרם ללחץ וכעס בדינמו.

כשבייליצה נשאל אחרי המשחק האם הוא יחזיר את שחקני המפתח להרכב נגד באר שבע, הוא השיב בפשטות: "אחרי המשחק הזה, מה נראה לכם?".

עוד בנושא:

ברק בכר: "כשאתה מפסיד שני משחקים כך, ברור שיש הרבה בעיות"
בקפריסין מודאגים: "ספק אם האיראני של אפואל ניקוסיה יגיע לישראל"
הפועל באר שבע: וובה בראון ביקש לעזוב ונענה בחיוב

ננאד בייליצה בשנת 2013. AP
פתאום החמישייה נגד באר שבע נשכחה. בייליצה/AP

"בייליצה, למה היית צריך את זה?", נכתב באחד מאתרי האינטרנט הקרואטים, "המאמן של דינמו עשה משחק גדול נגד הפועל באר שבע. הוא הכין את הקבוצה שלו ליריבה יותר טוב מכל מאמן אחר בשנים האחרונות, אבל ביצע מהלך מטופש במשחק הראשון של העונה בליגה".

מאמן העבר אוטו באריץ' הוסיף: "דינמו שיחקה מצוין נגד באר שבע. אתה רוצה לתת לשחקנים מנוחה? תעשה 2-3 חילופים, אבל לא את כולם. אני מעולם לא עשיתי 11 שינויים בין משחק למשחק. אתה רוצה לתת לשחקני ספסל להיכנס לעניינים? בשביל זה יש את קבוצת המילואים".

בייליצה ערך אתמול אסיפה בה הביע את אכזבתו הרבה בפני השחקנים שפתחו נגד רודש. הראשון לשלם את המחיר היה המגן השמאלי יאן לציאקס, שהציג יכולת חלשה. המאמן אמר על הצ'כי: "אחרי המשחק החלטתי להעביר אותו לקבוצת המילואים. אני לא חושב שצריך הסברים מדוע".

שחקן דינמו זאגרב, אריאן אדמי. GettyImages
דינמו קיבלה הצעה חדשה מיד אחרי הניצחון על באר שבע. אדמי/GettyImages

בינתיים בדינמו מתכוננים גם לשינויים. הבלם פיליפ בנקוביץ' נחשב לשחקן הכי אטרקטיבי של הקבוצה, אבל מי שעשוי לעזוב לפניו הוא הקפטן אריאן אדמי. אם המשחק במקסימיר פגע בסיכוי של שחקנים מהפועל באר שבע לצאת לאירופה, הרי שלאדמי שכבש צמד, הוא עשה שירות מצוין.

דינמו דחתה לאחרונה הצעה של ליל על אדמי בגובה של 3.8 מיליון יורו, אבל נציגים של הקבוצה הצרפתית ישבו ביציע במשחק נגד אלופת ישראל ומאוד התרשמו מהמקדוני הבינלאומי. יום אחרי המשחק ליל כבר שיגרה הצעה חדשה: 5 מיליון יורו, ולזה כבר לא בטוח שהקרואטים יסרבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully