וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן יוסטון ד'אנטוני: "גולדן סטייט לא קבוצה בלתי מנוצחת, היא תצטרך להתחבר"

מייק ד'אנטוני מגיע מלא ביטחון לעונה הקרבה, למרות הביקורת שהוא סופג על הקיץ השנוי במחלוקת של קבוצתו: "הכי גרוע שנהיה, זה עדיין מצוין". וגם: מאמן טורונטו חושף את השיחה המפתיעה שלו עם קוואי לאונרד

אימג'בנק GettyImages

מאמן יוסטון מייק ד'אנטוני טוען שגולדן סטייט היא לא קבוצה בלתי מנוצחת ושהקבוצה שלו מצפה בקוצר רוח לעונה הקרבה בניסיון לקחת מהווריירס את ההגמוניה. ד'אנטוני והרוקטס הפסידו בגמר המערב בעונה שחלפה 4:3 לגולדן סטייט, אחרי שכבר הוליכו 2:3 בסדרה אבל איבדו את כריס פול לשני המשחקים האחרונים.

ד'אנטוני מתכונן לעוד עונה ארוכה. "זה קשה", הוא מודה, "אני חושב שג'יימס הגדיר את זה במדויק: כלום לא השתנה, זה היה קשה לפני, וזה קשה עכשיו. זה הולך להיות מרגש. ה-NBA נמצאת במקום טוב עכשיו, יש הרבה תחרות. אני לא חושב שמישהו עשה קפיצה על חשבון מישהו. גולדן סטייט נראתה בלתי מנוצחת לפני שנתיים, וגם בשנה שעברה. הם לא בלתי מנוצחים. הם גם יצטרכו לחבר את הקבוצה שלהם, ונראה מה נוכל לעשות".

עוד בנושא
איך תיראה קליבלנד החדשה בעידן פוסט לברון ג'יימס?
קלינט קאפלה חתם על חוזה לחמש שנים ביוסטון תמורת 90 מיליון דולר

מאמן יוסטון רוקטס מייק ד'אנטוני. GettyImages
אמרו שכריס פול והארדן לא יסתדרו, עכשיו אומרים אותו דבר על כרמלו. ד'אנטוני/GettyImages

הסגל של יוסטון ישתנה לקראת העונה הבאה: הרוקטס איבדו את טרבור אריזה לפיניקס ואת לוק אמבה א מוטה לקליפרס, אך מנגד צפויים לצרף את כרמלו אנתוני (כשישוחרר רשמית מאטלנטה) והחתימו את ג'יימס אניס. כמו כן, הרוקטס הצליחו להשאיר את קלינט קאפלה עם חוזה לחמש שנים על סך 90 מיליון דולר, וד'אנטוני טוען שהוא שמח מאוד עבור האיש הגדול.

"דיברתי איתו אתמול", אמר ד'אנתוני על קאפלה, "אני מאוד שמח עבורו. אמרתי לו שאני זוכר שלפני שלוש הוא היה בריו גרנדה על הספסל, לא מצליח לקלוע זריקות עונשין, ועכשיו הוא הגיע למצב שהוא אחד הסנטרים הטובים בליגה, אם לא הטוב מכולם".

יוסטון סופגת לא מעט ביקורת על הקיץ הזה, אבל ד'אנטוני בטוח בעצמו, כולל על צירופו השנוי במחלוקת של כרמלו. "אמרו אותו דבר על כריס פול וג'יימס, ואני מבין למה אמרו את זה", הוא טוען, "אבל הם לא יודעים מה קורה, את העבודה הפנימית של הקבוצה, הם לא יודעים מה חשוב יותר ומה חשוב פחות, ואיפה אנחנו לא יכולים לאבד שחקן ואיפה אנחנו יכולים למצוא תחליף. ואני מבין את זה.

"העבודה שלנו היא להוכיח שהם טועים. כמו שעשינו לפני שנתיים. 'ג'יימס לא יכול להיות פוינט גארד'. ועכשיו, 'החבר'ה האלה לא יכולים לשחק ביחד'. יש לנו עוד צעד אחד גדול לקחת. אם אנחנו רוצים לנצח את גולדן סטייט, וזה מה שכולם רוצים, אתה צריך לקחת סיכונים ולקוות שזה יצליח. זה לא אומר שזה יקרה. אבל אני מלא ביטחון ואוהב את החבר'ה שלנו. ואני חושב שהכי גרוע שנהיה זה עדיין מצוין, ונקווה שנצליח להשלים את הצעד האחרון".

עוד באותו נושא

קווין דוראנט: "התקשורת מנסה לגרום לי להיראות כמו משוגע"

לכתבה המלאה
שחקן יוסטון רוקטס קלינט קאפלה. AP
עשה דרך ארוכה. קאפלה/AP

מתברר שקוואי לאונרד יודע לדבר

המאמן החדש של טורונטו ניק נרס סיפר על הפגישה הראשונה שהייתה לו עם שחקנו החדש קוואי לאונרד אחרי הטרייד שהעביר אותו לראפטורס. "מעולם לא דיברתי איתו לפני כן", אמר נרס, "ואני לא חושב שאני היחיד. כך שאתה מקבל תדמית שלו, ואגיד לכם את האמת - די הגעתי לשם במחשבה, 'מה יקרה אם הוא לא יגיד כלום? מה אעשה?'". אבל נרס הופתע לטובה.

"התיישבנו ואמרתי, 'האם יש לך שאלות?'. ואז הוא פשוט התחיל לירות אותן", מספר המאמן, "וזה הוביל לשיחה קלילה, ממש לא מה שציפיתי. חכמה מאוד. אינטליגנטית מאוד. מאוד פעילה. מאוד נהניתי ממנה. היו צריכים לגרור אותנו בסוף... אבל יכולנו להמשיך.

"היה מעניין לשמוע את הצד שלו. הוא שאל אותי, 'איך אתה מתכוון להשתמש בי? איפה אתה הולך לתת לי את הכדור? מה אתה רואה?'. ואני אמרתי לו, 'תקשיב. מבחינתי, אתה יכול לעשות פחות או יותר הכל. אתה יכול לשחק בפוסט. אתה יכול לנהל את המשחק. אתה יכול לשחק סקרין נ'רול. אתה יכול לבוא מחסימות'. ואז שאלתי, 'פספסתי משהו?'. הוא אמר 'לא, זה הכל', ואמרתי 'כנראה שתעשה את כל הדברים האלה'".

קוואי לאונרד, סן אנטוניו ספרס. AP
יכול לעשות הכל. קוואי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully