וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט: "התקשורת מנסה לגרום לי להיראות כמו משוגע"

הכוכב הגיע לאימון נבחרת ארה"ב והתייחס לריב הטוויטר עם סי ג'יי מקולום: "נמאס לי להחזיק דברים בפנים". כרמלו לא מתכוון לעלות מהספסל של יוסטון, הארדן: "נוציא ממנו את הטוב ביותר"

אימג'בנק GettyImages

נבחרת ארצות הברית התכנסה לראשונה בלאס וגאס הלילה (בין חמישי לשישי), וקווין דוראנט קיבל הזדמנות ראשונה להתייחס לריב הטוויטר שלו עם סי ג'יי מקולום - ריב שהחל בפודקסט של שחקן פורטלנד, ולאחר מכן המשיך לרשת החברתית.

לטענת כוכב גולדן סטייט, התקשורת נטפלת אליו: "אני מדבר יותר מדי, אני כותב יותר מדי באינסטגרם או בטוויטר או לא יודע איך לדבר עם החברים שלי לקבוצה, או שאני כועס או חסר ביטחון או רגיש. תגידו לי מה הבעיה האמיתית שלי. בכל פעם שאני אומר משהו, אחד האתרים ישר רץ עם זה וברגע שאני עונה, אני השחקן הרגיש הזה. אתם מנסים לגרום לי להיראות משוגע וגוזלים ממני את האמינות שלי. בסדר, אני אמשיך בדרכי. פשוט נמאס לי להחזיק דברים בפנים".

דמיאן לילארד, חברו של מקולום לקבוצה, אמר: "לי זה היה נשמע כאילו הם מתבדחים, אני לא חושב שזה ביג דיל. אחר כך ראיתי מה היה בטוויטר, יש להם את מספר הטלפון אחד של השני, זה לא היה צריך לקרות בטוויטר, אבל אנשים אוהבים דרמות, זה בסדר".

עוד בנושא:

קווין דוראנט: "דמרכוס קאזינס הולך להיות מדהים בגולדן סטייט"
דמאר דרוזן: "טורונטו לא נתנה לי כבוד, מה שיוג'ירי אומר זה בולשיט"
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

שחקן נבחרת ארצות הברית קווין דוראנט. GettyImages
עצבני. דוראנט/GettyImages

בעוד לברון ג'יימס, סטפן קרי ומספר כוכבים אחרים ויתרו על המחנה, ג'יימס הארדן שמח להגיע אליו. "הייתי רחוק מחצית אחת מלהעפיל לגמר", אמר כוכב יוסטון. "אני רוצה להשיג את התחושה הזאת בחזרה, והולך לקרוע את התחת בקיץ כדי להשיג אותה".

על צירופו הצפוי של כרמלו אנתוני אמר ה-MVP: "כמובן שיהיו הרבה אגואים בקבוצה, אבל גם יהיה הרבה כישרון. מישהו חייב להקריב, אבל כולם יודעים מה כרמלו מביא איתו, וכמה מוכשר הוא. עדיין יש לו הרבה לתת. אם הוא יגיע אלינו, נוציא ממנו את הטוב ביותר. איבדנו כמה שחקני מפתח, אבל כל עוד נחתים מחדש את קלינט קאפלה והחבר'ה שלנו ימשיכו להשתפר, אני בוטח בחבורה הזאת".

עוד באותו נושא

קווין דוראנט: "דמרכוס קאזינס הולך להיות מדהים בגולדן סטייט"

לכתבה המלאה

אירווינג מעביר את דוראנט ו-ווסטברוק שיעור באימון

אנתוני עצמו אמר על הקיץ שכלל טרייד לאטלנטה, ומיד לאחר מכן שחרור מההוקס: "זה קצת כמו הנורמה כרגע, אם משהו לא עובד, מיד טרייד ושחרור. אמרתי למשפחה שלי שאני לא מוכן לזה, לא מוכן שישחררו אותי, אבל בסופו של דבר זה שולי, צריך להמשיך לפרק הבא ולקח לי זמן להבין את זה".

כשנשאל מה לא עבד באוקלהומה סיטי אשתקד, השיב: "זו לא היתה התאמה טובה, הכל נעשה מהר מדי. היו רגעים בהם הייתי צריך להבין לבד מה קורה, במקום שמישהו יעזור לי".

ואם מישהו חושב שכשיגיע ליוסטון הוא יעלה מהספסל, לאנתוני יש תכניות אחרות: "אני יודע איך לשחק כדורסל, וכשאהיה מוכן לקחת את התפקיד הזה, אקח אותו. רק אני יודע מתי יהיה הזמן הנכון עבורי לעלות מהספסל".

גם פול ג'ורג' התייחס לשחרור של כרמלו מ-OKC: "עד כמה שאהבתי לשחק איתו, אני מבין את ההחלטה משני הצדדים שלה. זה פשוט לא עבד".

גרג פופוביץ' ניצל את המחנה כדי לעבוד עם דמאר דרוזן על מהלכי פוסט אפ:

ובינתיים, ג'ייסון טייטום מתאמן עם קובי בריאנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully