וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט: "דמרכוס קאזינס הולך להיות מדהים בגולדן סטייט"

כוכב האלופה מחכה לשתף פעולה עם החבר החדש: "אני נרגש, הוא הולך לעזור לנו לפחות כמו שאנחנו נעזור לו". בגיל 41: וינס קרטר חתם לעונה אחת בשורות אטלנטה ויתחיל עונה 21 בקריירה

קווין דוראנט, דמרכוס קאזינס. GettyImages
יהיה מעניין. קאזינס ודוראנט/GettyImages

גם בעונה הבאה גולדן סטייט מסומנת כפייבוריטית הגדולה ללכת עד הסוף ב-NBA. אם כבר, אז עושה רושם שהפער בין הווריירס ושאר הליגה רק הלך וגדל במהלך הקיץ הנוכחי, בו יוסטון לא ממש השתפרה, קליבלנד התפרקה מנכסיה ואף קבוצה גדולה אחרת לא התחזקה באופן משמעותי.

הווריירס, לעומת זאת, צירפו את דמרכוס קאזינס. "אני כל כך נרגש שהוא מצטרף אלינו", אמר קווין דוראנט. "אני חושב שהוא הולך להיות מדהים. הוא הולך לעזור לנו לפחות כמו שאנחנו נעזור לו, אני כבר לא יכול לחכות שהוא יחזור מפציעה, ויחזור לעשות את מה שהוא אוהב. הוא יאהב מאוד את איזור המפרץ ואת האוהדים באוקלנד. העיר הזאת, הקהילה הזאת, הכל מתאים לו באופן מושלם. אני כבר מחכה לראות איך הוא ישתלב עם המועדון ועם העיר".

שחקן נוסף שחתם בגולדן סטייט הוא דניאל האוס. על פי דיווחים, הסווינגמן (25, 1.98 מ'), בוגר מכללות יוסטון וטקסס A&M, סגר לעונה אחת, לאחר שלא נבחר בדראפט ורשם 23 משחקים בפיניקס אשתקד, במהלכם העמיד ממוצעים של 6.6 נקודות ו-3.3 ריבאונדים למשחק. את יתר העונה העביר בליגת הפיתוח.

דריל מורי, יוסטון רוקטס. GettyImages
אופטימי. דריל מורי/GettyImages

הטרייד של אוקלהומה סיטי עם אטלנטה ופילדלפיה הפך אמש (רביעי) רשמי, כשהת'אנדר קיבלו את דניס שרודר וטימותי לואאו, שלחו את כרמלו אנתוני לאטלנטה בעוד פילדלפיה קיבלה את מייק מוסקלה. אנתוני ישוחרר מההוקס בימים הקרובים, וככל הנראה יחתום ביוסטון.

"יש שמועה שאני לא יכול לדבר עליה שאנשים חצויים לגביה, אבל אנשים היו חצויים גם בנוגע לכריס פול בעונה שעברה, וזה עבד די טוב", אמר הג'נרל מנג'ר של הרוקטס דריל מורי בהקשר לאנתוני. כשנשאל מה דעתו על הקיץ שעבר על המועדון, במסגרתו נפרדו מטרבור אריזה ולוק רשאר אמבה א מוטה, השיב: "אנחנו מאושרים מכך שכריס פול יחזור, זה היה בעדיפות עליונה עבורנו. אנחנו טובים בלמצוא שחקנים מתחת לרדאר, מייקל קרטר וויליאמס וג'יימס אניס הם שניים כאלה".

כשנשאל על שיתוף הפעולה בין הארדן ופול אמר: "אני חושב שזה רק ייעשה טוב יותר. אנשים ראו אותם משחקים יחדיו בשנה שעברה, וראו איך זה השתפר והגיע לשיא בפלייאוף. כמובן שהפציעה של כריס מנעה מאיתנו להגיע למטרה הסופית שלנו, אבל השניים הללו, הכימיה ביניהם - אני חושב שזה משהו שאנשים ידברו עליו לנצח בהיסטוריית ה-NBA".

עבור הת'אנדר, מדובר בהמשך ישיר לקיץ המצוין שעבר על המועדון, ובשיאו ההחלטה של פול ג'ורג' לחתום על חוזה חדש וארוך טווח. הוויתור על כרמלו המאכזב אף מקל בפן הכלכלי, שכן איתו, OKC היתה צפויה לשלם משכורות בסך 300 מיליון דולר בעונה הבאה (בשקלול המיסים).

"אני רוצה להודות לכרמלו על המקצוענות שלו בתקופתו כאן", אמר הג'נרל מנג'ר סם פרסטי. "למרות שהיה כאן רק שנה אחת, העובדה שהוא חלק מההיסטוריה שלנו חשובה לנו. אנחנו מעריכים אותו ואת סוכנו על שפעלו יחד כדי למצוא סיטואציה שתתאים לכולם ומאחלים לו הצלחה בעתיד".

על שרודר אמר פרסטי: "דניס מאפשר לנו עוד פליימייקר מוכח ומישהו שיגביר את המהירות שלנו. טימותי שחקן צעיר, ארוך ומגוון. שניהם מייצגים את השינוי בסגנון המשחק שלנו".

עוד באותו נושא

דמאר דרוזן: "טורונטו לא נתנה לי כבוד, מה שיוג'ירי אומר זה בולשיט"

לכתבה המלאה
וינס קארטר שחקן ממפיס מול לברון ג'יימס, מתיו דלבדובה שחקן קליבלנד. AP
קבוצה 21 ב-NBA. וינס קארטר/AP

בגיל 41 ועם רזומה של 21 שנים ב-NBA, וינס קרטר מצא קבוצה חדשה. הפורוורד ששיחק בעונה החולפת בסקרמנטו, חתם לעונה בשורות אטלנטה הוקס על חוזה בעלות של 2.4 מיליון דולר. קרטר, שקלע 24,868 נקודות בקריירה שלו, ינסה לתרום מהניסיון העצום שלו ובעיקר להנהיג בחדר ההלבשה ולהוות השראה לשחקנים הצעירים של ההוקס שנבחרו בדראפט כמו טריי יאנג וג'ונס קולינס. עבור קרטר, שרשם שמונה הופעות באולסטאר, זו הקבוצה השמינית בקריירה ובעונה החולפת הוא רשם ממוצע של 5.4 נקודות למשחק במדי הקינגס. בנוסף, אטלנטה סיכמה על חוזה לעונה אחת עם הפורוורד דניאל המילטון שמגיע מאוקלהומה סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully